BasBQ
Beef en Steak

Dagje thuiswerken: mooie gelegenheid om de Pulled Pork uit het boek van Smokey Goodness te proberen[

Haha, helemaal prima Dominique. Zelf hier ook veel kruiden staan. Onwijs leuk om te tweaken. Kan het nooit laten een recept te gebruiken en toch een beetje te tweaken. Beetje van jezelf en een beetje van Jord ;-)
 
Fulco zo ontstaan de beste recepten
 
Fulco zei:
Hmmmmm klachten van mijn vrouw: dat ik alle mogelijke gadgets koop, maar dat ik nu juist de plantenspuit moet gebruiken voor de spray, waarmee ze normaal de bloesjes natspuit voor het strijken
Haha jij hebt binnenkort blousjes die naar smokey goodness ruiken! Hoe gaat het ermee en wat is het recept van die smokey goodness?
 
ba59b81630d62a6c8679efb448b851c2.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Tja een bloesje aan met Whiskey geur. Ik vrees dat mensen dan gaan vragen of ik een probleem heb. Denk dat ik toch maar een diepte investering moet doen en een nieuwe plantenspuit moet kopen :)
 
Bloesjes met wiskey geur... Als ik dat ruik zit ik aan me zondagontbijt en heb ik net een onbekende dame me huis uitgestuurd....
 
Haha een silverfox verliest z'n streken niet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
De procureur is mooi mahonie, dus hij kan ingepakt worden. In plaats van het plannetje met d'r ahornsiroop heb ik vrij naar het recept van Jord de resterende Pig spray toegevoegd in de aluminium folie
9fd2a9919197093ffb63ce4587ed4024.jpg
9a03a76db66389f194a854b13a5762fa.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Whiskey neem ik wel als ontbijt, het is meestal wel ergens 7.07
 
bakker zei:
Vatos de Hanos in Utrecht(Nieuwegein) heeft super veel mooi vlees

Nice, ik heb alleen een makro pasje helaas...
Verder geen sligro of iets dergelijks...  :(

 
je kun 1 x dagpas krijgen en dan evt pas aanvragen
betere spullen als Makro of Sligro
Zitten wel binnen 500 meter bij elkaar trouwens
 
 
Ga ik dit weekend even langs dan! Leuk om te weten :D
 
Voor dit soort dingen vind ik dat www.directlyfrom.nl erg handig. Sligro is om 17:00 al dicht, dus normaal gezien voor mij niet haalbaar om naar binnen te gaan. Zou handig zijn als goed vlees ook breder verkrijgbaar zou zijn. Ook de keurslager hier heeft 't niet in z'n assortiment.
 
Ja maar wel erg duur moet ik zeggen...
 
Inderdaad niet goedkoop. Heb 't niet vergeleken, maar schrok wel van het totaalbedrag. Maar kwaliteit was top. Maar je hebt gelijk, ik ga de volgende keer ook nog goed vergelijken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
De Pork is op temperatuur. Helaas nog geen etenstijd, dus nog even inhouden en de warmhoudlade in. Uiteraard wel even een stukje geproefd LEKKERRRRRR
9b54d13633f55a121fc3692ac5e082a7.jpg
0b86a092218cca614b5d8977c1a826fb.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er smakelijk uit. En dat na zo'n 8 1/2 uur, doe je goed.
Eet smakelijk.
 
Tijd voor de Bourbon-bacon-Chili-jam
02717770efd07a40e566fa9d14fc4419.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan