BasBQ
Beef en Steak

Dagje thuiswerken: mooie gelegenheid om de Pulled Pork uit het boek van Smokey Goodness te proberen[

 
 

Fulco

Vuurmaker
Berichten
76
Een dagje thuiswerken. Dochter komt vandaag terug van uitwisseling met school en het weekend staat voor de deur. Mooi excuus om een mooie Pulled Pork te maken
3ea3cf64aceb06df57661ecff398104b.jpg
b102a05489844429b0bcb078290f4113.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Eerst lekker met coleman gele mosterd insmeren
220ae478696ca0c6fe875602c716283e.jpg
2ed49a9524d0689474299a3316ec7dad.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Vervolgens lekker inrubben met Santa Maria classic American Rub. Die zijn bij de supermarkt Plus is de actie. Krijg gewoon geld terug
99a8ece6678257511ccbb6736663e6e0.jpg
2c2c18faf1e038a9cc2b9cd911ba2a15.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Beetje appelhout erbij. Wachten tot de rook van wit naar grijs gaat en dan kan ie erop
01f276b3c783d5be02b81fa298320c56.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
9505ad27d51b1acd4f4c59d8974110af.jpg
 
Smokey's Pig spray maken
b122c9e4b77a092428d10babc5ce8573.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hmmmmm klachten van mijn vrouw: dat ik alle mogelijke gadgets koop, maar dat ik nu juist de plantenspuit moet gebruiken voor de spray, waarmee ze normaal de bloesjes natspuit voor het strijken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
En waar in het recept staat dat je de kruidenmix bij de plus moet kopen? Je volgt dus de bereidingswijze van Jord ( Smokey Goodness), maar zo als hij hem bedoeld heeft gaat ie dan natuurlijk niet smaken =))

Succes en veel plezier!
 
Altijd de eigen variaties erbij doen. Denk ook dat ik bij het inpakken in folie nog wat anders ga doen. Wat Ahorn stiroop erbij


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Kan me trouwens wel voorstellen dat je denk Supermarkt en goede Bbq producten; dat gaat niet samen. Maar deze zijn werkelijk top! Check ze eens uit


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Even insprayen met de Pig Spray
575c921a5f96d6e60882cf97bab54dfe.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
lekker hoor, succes vandaag
 
Goed bezig! Lekker op weg. Dat maalt thuiswerken een stuk leuker. Mooi schortje ook! Witloft?

(Hiero destijds alleen een plantenspuit voor douchereiniger.... Die heb ik maar niet gebruikt.... :D )
Later van Sinterklaas een mini plantenspuitt mogen ontvangen whahaha, een euro bij de action volgens mij :)
 
Haha, jouw uitdaging was groter. Inderdaad een witloft schort. Vorige week kado gekregen. Debiel kostbaar, maar wel heel cool. Deed nooit een schort om, dus altijd vuile broeken. Nu wel schort om, dus zo'n mooi ding werkt wel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik krijg van de vrouw ook "beef" vanwege het niet dragen van een schort en zag 2 maanden geleden die schorten bij de Sligro hangen, ziet er heel gaaf uit!
Ik zet hem wel op het lijstje van de Sint
 
Mooi stuk vlees hoor! :)
Mag ik vragen waar jij dat haalt? Gewoon bij de lokale slager?
 
Deze keer heb ik een procureur opgehaald bij de Sligro. Ik wilde eigenlijk een Boston Butt, maar zo'n snit kan je niet overal halen. Bij de lokale slagers in mijn buurt lukt het in ieder geval niet. Vaak bestel ik online bij www.beefensteak.nl maar ik had laatst ook een onwijs mooi stuk vlees van www.directlyfrom.nl  Deze website levert horecakwaliteit direct aan huis bij de consument. Dit wordt per koeltransport geleverd, ipv beef en steak in diepvries dozen. Scheelt nogal wat in de afvalbak... Nog maar 1 keer bij directly from besteld, maar het leuke van die site is dat ze ook hele mooie groenten erbij verkopen. Nu is dat voor de diehard BBQer vloeken in de kerk, maar met een flexitarier hier in huis moet je soms wat creatief zijn.
 
Vatos de Hanos in Utrecht(Nieuwegein) heeft super veel mooi vlees
 
Fulco zei:
Deze keer heb ik een procureur opgehaald bij de Sligro. Ik wilde eigenlijk een Boston Butt, maar zo'n snit kan je niet overal halen. Bij de lokale slagers in mijn buurt lukt het in ieder geval niet. Vaak bestel ik online bij www.beefensteak.nl maar ik had laatst ook een onwijs mooi stuk vlees van www.directlyfrom.nl  Deze website levert horecakwaliteit direct aan huis bij de consument. Dit wordt per koeltransport geleverd, ipv beef en steak in diepvries dozen. Scheelt nogal wat in de afvalbak... Nog maar 1 keer bij directly from besteld, maar het leuke van die site is dat ze ook hele mooie groenten erbij verkopen. Nu is dat voor de diehard BBQer vloeken in de kerk, maar met een flexitarier hier in huis moet je soms wat creatief zijn.

Even op directlyfrom.nl gekeken leuke site om echt exclusieve producten te krijgen die bijvoorbeeld bij een Sligro niet standaard liggen. Dank voor de tip.
 
Fulco zei:
Kan me trouwens wel voorstellen dat je denk Supermarkt en goede Bbq producten; dat gaat niet samen. Maar deze zijn werkelijk top! Check ze eens uit


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Welnee joh, zover denk ik niet eens. Ik maak gewoon zelf rub, omdat ik dat leuker vind. En aangezien ik bijna altijd alle kruiden in huis heb, wel zo makkelijk. Maar het was vooral een plagerijtje, omdat het kan... Nogmaals succes, en eet smakelijk alvast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan