BasBQ
Beef en Steak

Dag mede bbq'rs!

 

Rednax

Sprokkelaar
Berichten
37
Ik ben Xander en al een paar jaar bezig met een Weber kettle en een Locarno rookoven.
Voornamelijk door mijn Indische achtergrond saté (de echte! en niet de hele kipfilet op één stokje 😁) op de Weber en Zalm zijdes in de rookoven.
Niets echt spannends en alleen een keer een pulled pork op de Weber gemaakt....altijd met een schuin oog richting de Kamado's gekeken maar ja...De kosten voor een kwaliteits Kamado hielden mij altijd tegen tot nu!
Sinds kort de eigenaar van een Bastard Urban large met de nodige en vooral niet nodige accessoires(!) en gelukkig totaal geen spijt!
Ok, de aankoop deed wel even pijn en ik heb het aankoop bedrag nog niet aan mijn vrouw verteld...wacht nog even het goede moment af 😉!
Intussen al een Noskos Pulled pork en de Noskos Moinkballs gemaakt tot volle tevredenheid van alle buren die 'toevallig' langs kwamen.
Voor dit weekend staan de Iberico ribfingers op het programma dus ik vermaak me nog wel even.
Al veel bruikbare informatie en tips op dit forum gevonden. Top allemaal!

Tot snel!

grt,
Xander

IMG_20230716_162222.jpg


Screenshot_2023-07-17-19-44-23-712_com.android.chrome-edit.jpg


IMG_20230722_145835.jpg
 
Welkom Xander!

Ik zie wel dat mijn vrouw helemaal niet hoeft te mopperen; ik vertel 'r gewoon wat ik allemaal uitgeef :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Welkom Xander!
 
Welkom Xander! Ik ben heel erg benieuwd naar jouw saté . ( ik denk zonder saus , zo lekker ).
 
Welkom Xander! Ik ben heel erg benieuwd naar jouw saté . ( ik denk zonder saus , zo lekker ).
Dag Bushie bedankt!
Saté inderdaad zonder saus het lekkerst!
De buurmannen proberen al jaren het geheime familie recept van de marinade te achterhalen en zijn 'boos' omdat ze nooit meer andere saté lusten! 😂👍
 
Dag Bushie bedankt!
Saté inderdaad zonder saus het lekkerst!
De buurmannen proberen al jaren het geheime familie recept van de marinade te achterhalen en zijn 'boos' omdat ze nooit meer andere saté lusten! 😂👍
Vriend er zijn hele saté wedstrijden , ik zou zeggen een keer meedoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan