Bamischijf
Tondelzoeker
Na lang sparen, en wachten op de levering (eigen keus wegens verbouwing) staat hij er dan eindelijk. Mijn Bastard Pro. Netjes het advies opgevolgd van de leverancier om hem even een uur of 2 in te branden om de laatste fabrieksluchtjes te verwijderen en dan maar gelijk een stukje buikspek klaar gemaakt.
Buikspek klaargemaakt volgens het recept van Noskos, zeeuwspek. 1 van mijn favoriete van kinds af aan. Kon geen betere manier bedenken voor deze eerste test sessie.
Voor alsnog wonen we niet in het huis waar de Bastard staat, maar ik zal ongetwijfeld tijdens het klussen de mensen gaan voorzien van een goeie lunch als ze komen helpen. Ook gelijk een goede tip voor als je zelf nog hulp nodig hebt, eten lokt veel mensen
.
Overigens nog wel 1 klein dingetje, op de laatste foto zie je mijn thermometer. Het lijkt erop dat er vocht in zit? Helaas niet minder geworden in de paar uur dat de bbq aanstaat. Is het raadzaam om hier de leverancier over te contacten, of gaat dit vanzelf weg?
Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
Buikspek klaargemaakt volgens het recept van Noskos, zeeuwspek. 1 van mijn favoriete van kinds af aan. Kon geen betere manier bedenken voor deze eerste test sessie.
Voor alsnog wonen we niet in het huis waar de Bastard staat, maar ik zal ongetwijfeld tijdens het klussen de mensen gaan voorzien van een goeie lunch als ze komen helpen. Ook gelijk een goede tip voor als je zelf nog hulp nodig hebt, eten lokt veel mensen
.Overigens nog wel 1 klein dingetje, op de laatste foto zie je mijn thermometer. Het lijkt erop dat er vocht in zit? Helaas niet minder geworden in de paar uur dat de bbq aanstaat. Is het raadzaam om hier de leverancier over te contacten, of gaat dit vanzelf weg?
Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk