BasBQ
Beef en Steak

Crispy Doritos chicken wings met ranch dip

 
 
 
 

Laurens

Pitmaster
Berichten
904
De fotowedstrijd vind ik altijd een leuke uitdaging om weer eens wat nieuws te proberen. Zo ook deze keer. Want chicken wings maak ik eigenlijk altijd op dezelfde manier, omdat we die zo lekker vinden. Maar omdat die wings wat minder fotogeniek zijn, toch maar eens op zoek naar wat anders.

Door een aantal receptjes te combineren ben ik uitgekomen op crispy doritos chicken wings met een ranch dipsaus. De wings heb ik gekruid met knoflook, paprika, zout, peper en chilipeper. Vervolgens mochten ze een half uurtje op 150 graden op de BBQ.

526E71FA-6E62-4596-9C03-1BDB3D19280D.jpeg


B0F1A0D8-E0D9-42EF-BC01-054E96E0E280.jpeg


In de tussentijd de ranch dip gemaakt. Griekse yoghurt met een teentje knoflook, uienpoeder, peper en zout.
Daarna mochten de half gegaarde wings door de bloem, ei en spicy doritos om daarna weer een half uurtje terug te gaan op de Q.

FC4E9498-79D9-47F4-96DC-41E7B50EE52C.jpeg


74851DD7-5738-48A4-B289-43355BF495FF.jpeg


Het resultaat was fantastisch. Ik weet alleen niet of ik het nog een keer zou maken, het is namelijk best wel veel werk en een behoorlijk geklieder. Al met al een geslaagde middag.

6D18EC81-0F20-4455-8589-B1B1E4DDCFF7.jpeg
 
Ze zien er heerlijk uit zeg! 🤩🤩 smikkelen. Hoop werk maar een schitterend resultaat.
 
Prachtige foto zo met die mandjes Laurens, mooi gedaan kerel, ziet er zalig uit!
 
Een geslaagde middag met fantastisch resultaat. Dat telt toch, ziet er goed uit 👍🏻
 
Ook dit is een heerlijke bijdrage. Krijg spontaan trek.
 
Mooi gerecht met een mooie presentatie.
Water loopt me in de mond

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
wauw! dat ziet er prima uit kerel.
en heel veel dank voor de inspiratie: dat met die verkruimelde doritos was ik alweer vergeten, maar dit lijkt me een prima variant op de flieber style wings.

top man
 
Mooi werk en een mooie compositie.
Laat lekker smaken ....
 
Heerlijke plaatjes kerel, zier er super lekker uit. En dat plaatje met mandjes helemaal top.
En zo als vriend Sander72 ooit zij, alle liefde die je in je eten stopt proef je terug. Dus dat beetje extra werk is het altijd waard :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan