BasBQ
Beef en Steak

Cote de Boeuf

 
 
 
 
 

structor

BBQ Junkie
Berichten
6.708
Ik had een tijdje geleden een bestelling bij Beef&Steak gedaan en kon het niet nalaten om bij de Cote de Boeuf op het buy now knopje te drukken. Gisteravond mocht hij dan uit de vriezer komen. Vanmiddag om 13:00 werd ik licht zenuwachtig hij was nog steeds diepgevroren. Dus maar een beetje gesmokkeld door hem even te laten zwemmen in zijn verpakking. Daarna eigenlijk er niks aan gedaan behalve Maldon vlokken er op.

20140413-_MG_1532.jpg


Daarna een probe er in gedrukt en indirect geplaatst tot 45 graden (bij 26 graden even gekeerd), in ieder geval dat was de bedoeling (bij 43 graden begon de temperatuur heen en weer te springen, vlug thermapen gepakt shit 47 graden). Probe verwijderd en direct gelegd nog even een mooi korstje erop brengen (en toch proberen niet te hoog uit te komen qua temperatuur).

20140413-_MG_1542.jpg


Nog even een eindshot, uiteindelijk toch iets te ver gegaan, hij was namelijk medium, maar desalniettemin hij was heeeeeerlijk!
20140413-_MG_1546.jpg

 
Hij ziet er heerlijk uit.
 
Zucht dat zijn ze toch wel hoor! Prachtig. Nog even en dan vertrekken we naar France kan niet wachten op dit soort mooie stukken vlees!
 
is ook wel een prachtig stuk vlees hoor
 
Het blijft een mooi stuk vlees!! :)
 
Nice!!
 
Het mooiste van de Koei. Vakwerk Emiel!
 
Om te watertanden. Lekker hoor!
 
Mooi gegrild stuk rund, heerlijk
 
Oah lekker!  En die eerste foto kan zo in een blaadje! Fantastisch!
 
Prachtige foto's! en ook lekker stuk vlees. Lust ik wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan