BasBQ
Beef en Steak

Copycat Sweet Baby Ray's

noskos zei:
Mijn smokey BBQ Sauce wordt ook minder pittig na verloop van tijd, dat is met deze misschien ook wel het geval?

Ik heb hem gisteren opnieuw gemaakt, met minder cayenne en het water vervangen door ananassap ( in de US gebruiken ze geconcentreerd ananassap, dat kan ik hier niet vinden), en dat heeft zeker gemaakt dat het in mijn optiek dichter bij SBR komt. En nu staat de boel in de koelkast, dus het zachter worden daar kan ik verder nog niets over zeggen. Maar hij is er zeker op vooruit gegaan door deze 2 veranderingetjes, vind ik.
 
In de VS verkopen ze inderdaad blikjes met ananasconcentraat, dat komt dan uit de vriezer of zo. Ben het hier ook nog nooit tegengekomen, maar ananassap en iets langer inkoken geeft het zelfde resultaat.
 
Vroegah had je wel die kartonnetjes met sinaasappelconcentraat idd hier, maar die zijn er ook niet meer.
 
Ik heb nog een opmerking in de openingspost geplaatst, naar aanleiding van het proefpanel van vandaag ;)
 
Ziet er goed uit die saus Dominique ga dit zeker een keer proberen alleen wat is het verschil tussen knoflook granulaat en de poeder variant.
 
Granulaat is wat grover gemalen, je kunt natuurlijk ook gewoon knoflookpoeder gebruiken, maar dat had ik zelf niet in huis, dus daarom gebruikte ik de granulaat.
 
Om het wat zoeter en annanassiger te krijgen misschien wat annanasjam gebruiken als je geen concentraat kunt vinden?
 
Nosmo zei:
Om het wat zoeter en annanassiger te krijgen misschien wat annanasjam gebruiken als je geen concentraat kunt vinden?

Nooit aan gedacht, goeie tip Piet!
 
Ik zal er eens naar kijken, proef jij eerst maar wat er nu in je koelkast staat ;)
 
a4eqy4ep.jpg
 
is goed bevallen zo te zien, leuke foto Mike
 
Poging 4 is idd tot nu toe de fijnste, wij hadden hem vanavond op de hamburgers. Geweldige foto van Luuk!  Mistte je de rook niet? SBR is best aan de rook nl.
 
structor zei:
Wat is anders bij poging 4 en heb je helemaal geen rook uit een potje meer?
If I tell you, I have to kill you....;) maar idd geen rook uit flesje meer.

Ik zal het straks of morgen eens optypen...
 
Dominique zei:
structor zei:
Wat is anders bij poging 4 en heb je helemaal geen rook uit een potje meer?
If I tell you, I have to kill you....;) maar idd geen rook uit flesje meer.

Ik zal het straks of morgen eens optypen...
Schrijf het dan maar op, dat lijkt me veiliger dan  ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan