BasBQ
Beef en Steak

CookPerfect WiFi ervaringen???

Okay ik ben eruit en sterker nog hij is al besteld.
Met 20% kortingscode op https://thermapen.co.uk/ de signals 4 en ook gelijk maar de billows meebesteld, ik was dit helemaal niet van plan, maar de aanbieding zorgde ervoor dat voor een paar tientjes meer er ook al een controller bij zit. Dus kleine impuls aankoop, maar verwacht niet dat ik er spijt van ga krijgen als ik zo al die review lees, en ander hebben we altijd MP nog .

Bedankt voor alle hulp hier!!
04d5947f7d87899669b97d0780a6a812.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Zo, dat is snel beslist.
En idd voor die billows betaal je maar een paar tientjes. Heb je wel de mountingplates er bij besteld? Anders eventueel bij Vuur&Rook te bestellen...
 
Zo, dat is snel beslist.
En idd voor die billows betaal je maar een paar tientjes. Heb je wel de mountingplates er bij besteld? Anders eventueel bij Vuur&Rook te bestellen...
Nee kak. Had gedacht dat er wel iets bij zat, maar niet dus? Dat zei ik...haha..beetje snel beslist. Kende dit model al wel, maar lag altijd financieel wat buiten mijn budget, maar deze combi als aanbieding kon ik met het ook op de toekomst niet laten liggen. Dan heb ik ook gelijk alles...

Weet niet eens of ik de billows veel zal gebruiken, maar de mogelijkheid lijkt mij wel erg fijn, maar, m.n. nu in de winter. BBQ zeker nog steeds min 2x per week, maar moet wel zeggen dat met het koude weer de stabiliteit wel iets lastiger is. En vandaar ook die wifi functie, om gewoon lekker binnen te zitten ipv constant zonder signaal vd bluetooth weer heen en weer te lopen.

Billows voelt voor mij nog een beetje als "cheaten", weet niet waarom...maar we zullen zien of ik hem ga gebruiken. Voor die paar 10-tjes meer durf ik die gok wel te nemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Wel lullig dat je direct 3 stuks moet kopen ipv gewoon de passende te kunnen lezen voor de grote merken! Maargoed... zal eens ff kijken.
Bedankt!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
en wat nog erger is, voor de minimax zit er geen enkele bij die goed past.
Ik heb uiteindelijk eentje genomen die veel te groot was voor de minimax en die wat bijgeknipt.

Nu past de billows ook perfect op de minimax.
 
Hi,

Ik wil je aankoop niet verpesten maar heb je misschien ook al de verloop stekker besteld?
 
en wat nog erger is, voor de minimax zit er geen enkele bij die goed past.
Ik heb uiteindelijk eentje genomen die veel te groot was voor de minimax en die wat bijgeknipt.

Nu past de billows ook perfect op de minimax.
Zou je eigenlijk 2 billows kunnen aansluiten op de signals? Niet dat ik daar iets aan heb, maar gewoon nieuwsgierig..
 
Ja, die. Dan komt het wel goed.
Ik heb er zelf ook een met billow en als je de lucht opening van de top op een klein kiertje zet is mijn ervaring met KJ gaat het goed.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zou je eigenlijk 2 billows kunnen aansluiten op de signals? Niet dat ik daar iets aan heb, maar gewoon nieuwsgierig..
vermoedelijk niet, of je zou het kabeltje richting de billows moeten splitten maar dan gaan ze gelijktijdig aan / uit gaan.
 

Werkt vlekkeloos met wifi. Overal op afstand te volgen op je telefoon of via de cloud. Als je maar een internetverbinding hebt.
Eventueel te combineren met een controller (billows).
Ey Barbeknoei, jou ervaringen met Signals zij goed he?? Steady BT en WIFI verbinding??
Ik heb hem vd week binnengekregen, maar krijg met geen mogelijkheid connectie met wifi en BT is heel instabiel.
Heb intussen al contact gehad met de service van ThermoWorks(thermapen NL heeft helaas nog steeds niet gereageerd). Ze hebben alles nagekeken qua instellingen etc en zien geen fouten, ze denken dus dat het ligt aan de signals die een defect heeft. Ik krijg nu als het goed is een nieuwe opgestuurd,maar hoop hier niet weer gezeur mee te hebben.

Was het bij jou een beetje plug & play? Of ook lastig te installeren??

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Mooi spul , ik heb de mijne ook binnen , maar moet nog ff geduld hebben . Is een kerstkado aan me eigen🤪. Ligt onder de boom
 
Ey Barbeknoei, jou ervaringen met Signals zij goed he?? Steady BT en WIFI verbinding??
Ik heb hem vd week binnengekregen, maar krijg met geen mogelijkheid connectie met wifi en BT is heel instabiel.
Heb intussen al contact gehad met de service van ThermoWorks(thermapen NL heeft helaas nog steeds niet gereageerd). Ze hebben alles nagekeken qua instellingen etc en zien geen fouten, ze denken dus dat het ligt aan de signals die een defect heeft. Ik krijg nu als het goed is een nieuwe opgestuurd,maar hoop hier niet weer gezeur mee te hebben.

Was het bij jou een beetje plug & play? Of ook lastig te installeren??

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Bij mij was dit bijna plug & play. Even de app downloaden, account aanmaken en de instructies volgen voor het maken van verbinding. BT weet ik niet, altijd via WiFi.

Maar goed opladen en de instructies volgen.
 
Bij mij was dit bijna plug & play. Even de app downloaden, account aanmaken en de instructies volgen voor het maken van verbinding. BT weet ik niet, altijd via WiFi.

Maar goed opladen en de instructies volgen.
Dan heb ik waarschijnlijk toch een defecte ontvangen. Maar als het goed is nemen ze deze week contact op voor een nieuwe. WIFI reageerde hij niet op en BT was enorm instabiel en reageerde op 15m met alleen maar glas ertussen niet eens meer. Mijn eerste indruk was dus dramatisch, dus hoop dat mijn 2e indruk wel erg goed is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Dan heb ik waarschijnlijk toch een defecte ontvangen. Maar als het goed is nemen ze deze week contact op voor een nieuwe. WIFI reageerde hij niet op en BT was enorm instabiel en reageerde op 15m met alleen maar glas ertussen niet eens meer. Mijn eerste indruk was dus dramatisch, dus hoop dat mijn 2e indruk wel erg goed is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Ik heb het nu ook met mijn signals. 4 sessies gedaan zonder problemen.
Gisteravond wil ik een picanha sessie doen, komt de signals niet online in de app.
Alles geprobeerd maar krijg hem niet te zien in de app.
Bluetooth en WiFi lijken weg gevallen te zijn.
Hard Reset doet het ook niet en blijft mijn laatste sessie aangeven.
Ook contact gehad met thermoworks.com maar die adviseert om nu helemaal leeg te laten lopen om te kijken of het dan lukt.

Of te wel.... beetje een domper allemaal.
 
Ik heb het nu ook met mijn signals. 4 sessies gedaan zonder problemen.
Gisteravond wil ik een picanha sessie doen, komt de signals niet online in de app.
Alles geprobeerd maar krijg hem niet te zien in de app.
Bluetooth en WiFi lijken weg gevallen te zijn.
Hard Reset doet het ook niet en blijft mijn laatste sessie aangeven.
Ook contact gehad met thermoworks.com maar die adviseert om nu helemaal leeg te laten lopen om te kijken of het dan lukt.

Of te wel.... beetje een domper allemaal.
Ik las al iets via via op een pitmaster forum over dat er problemen waren na de laatste firmware update, maar daar heb ik dus ook helemaal geen zin in. Ik wilde juist gewoon een steady ding, daar betaal je immers ook voor.

Ben benieuwd bij mij nieuwe straks

Succes daar ook! Laat nog even weten wat de ontwikkelingen zijn!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Mede Q-ers..

Heeft er iemand van jullie ervaring met onderstaand model??

Ik zou met black friday de inkbird iBBQ-4T geleverd krijgen echter amazon is mijn pakketje kwijtgeraakt, dus ik heb te lang moeten wachten en ben in de tussentijd erg nieuwsgierig geworden naar bovenstaand model.

Ik wil een plug and play Thermometer die via WiFi werkt zonder gedoe met een extra tablet/telefoon oid. Ik kom er gewoon niet helemaal uit. Sommige modellen geven aan via WiFi te kunnen , maar dan moet je zelf een soort van netwerk creëren via een extra telefoon/tablet via Bluetooth ofzo.. gedoe en geen zin in.

Ik werk 5min van mijn huis af en wil graag de mogelijkheid hebben om daar mijn temp af te kunnen lezen. Ik heb ervaring met de inkbird ibt-2x, maar vanwege een grote tuin is het gedoe met bluetooth niets voor mij.

Het volledig draadloze werken van Cooking Perfect lijkt heel mooi, vergelijkbaar met de Meater.

Uiteraard lijkt Meater Block ook mooi, maar ik zal nooit 4 sensoren gebruiken en daar betaal je dan wel voor.

Budget is toch echt wel max €200, - iemand nog ideeën?

Samenvatting :
Thermometer >€200
Minimaal 2 probes(vlees en dome), 4 hoef ik eigenlijk niet, maar zijn er wifi uitvoeringen zonder 4 probes??
WiFi icm app ( zonder gedoe met extra netwerkdingen)
Evt ook Bluetooth
Draadloos zou mooi zijn, maar niet perse (evt in de toekomst voor een rotisserie)

Help me??!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Ik heb de cookperfect wifi vandaag ontvangen.

Eerste indruk is nog niet het gene wat ik verwacht had.

Op mijn android toestellen krijg ik geen verbinding en de update werkt niet. Software bug (Word aan gewerkt volgens een fb bericht, zou binnen 24u opgelost moeten zijn.)

Op mn vrouw dr apple maakt hij wel verbinding en werkt de app makkelijk. Alleen hier geeft hij geen omgevings temperatuur aan.


Ik hoop ook hier op een software bug.
Ik wacht morgen even af wat er met het android toestel gebeurd anders gaat hij terug wegens foutieve probe.


Verder had ik nog een extra losse probe besteld. Deze word pas rond feb geleverd wegens productie problemen.


Al met al denk ik dat cookperfect zich een beetje heeft verkeken met het op de markt brengen van hun nieuwe thermometer. (Te snel)

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk
 
Ik las al iets via via op een pitmaster forum over dat er problemen waren na de laatste firmware update, maar daar heb ik dus ook helemaal geen zin in. Ik wilde juist gewoon een steady ding, daar betaal je immers ook voor.

Ben benieuwd bij mij nieuwe straks

Succes daar ook! Laat nog even weten wat de ontwikkelingen zijn!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Krijg de nieuwe morgen binnen en kan de oude retour sturen.
Goede service.
 
Ik heb de cookperfect wifi vandaag ontvangen.

Eerste indruk is nog niet het gene wat ik verwacht had.

Op mijn android toestellen krijg ik geen verbinding en de update werkt niet. Software bug (Word aan gewerkt volgens een fb bericht, zou binnen 24u opgelost moeten zijn.)

Op mn vrouw dr apple maakt hij wel verbinding en werkt de app makkelijk. Alleen hier geeft hij geen omgevings temperatuur aan.


Ik hoop ook hier op een software bug.
Ik wacht morgen even af wat er met het android toestel gebeurd anders gaat hij terug wegens foutieve probe.


Verder had ik nog een extra losse probe besteld. Deze word pas rond feb geleverd wegens productie problemen.


Al met al denk ik dat cookperfect zich een beetje heeft verkeken met het op de markt brengen van hun nieuwe thermometer. (Te snel)

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk
Gaat het ondertussen nu beter?
 
Terug
Bovenaan Onderaan