BasBQ
Beef en Steak

Coke Can Chicken

 
 
 
 

Alabama

Kooltjesharker
Berichten
206
Ik had nog nooit chicken op een can gedaan. En eerlijk gezegd zou ik het nu nog steeds hebben niet gedaan zonder die lelijke kip hoofdje ik zo graag wil ;)  En volgens noskos is dit de enige manier.  (disclaimer: wij drinken hier geen bier, maar wel een Coke of Pepsi af en toe. Dus...)

Eerst een passend rub gemaakt
2012-03-08123753.jpg


The Contestants
2012-03-08145838.jpg


Rubbed up and Sitt'n down
2012-03-08163922.jpg


Gett'n cozy
2012-03-08164346.jpg


An hour later and still sitt'n pretty
2012-03-08173759.jpg


Money shot
2012-03-08181855.jpg
 
ziet er heerlijk uit, lust ik wel
 
Lekker kippie heb jij.
Alvast gefeliciteerd met je tokkie.
 
ja, welkom bij de tokkies  :)
 
Ik zie dat je cola zero gebruikt,daar zit aspartaam in.
Als je dat verwarmt is het niet zo goed voor je.Volgende keer kan je beter gewone cola gebruiken.

citaat.
Bij verwarmen ontstaan stoffen waarvan geen twijfel is dat ze schadelijk zijn. Dat is dan ook ??n van de grote gevaren ervan. Dit zou eigenlijk in grote letters op elk "light" produkt moeten staan, maar jammer genoeg ligt de graag-magere-consument daar niet wakker van. Verwarmen betekent niet eens heel heet; reeds bij 45 graden celsius is dat proces zeer actief. Een flesje cola in de auto in de zomer haalt die temperatuur makkelijk. Het afbraakprodukt diketopiperazine bv. is kankerverwekkend.
 
Die twee kippies zijn zeker een tokkie waard, gefeliciteerd!
 
Zero calorie chicken, you gotta love 'em  8)
 
Gefeliciteerd met je tokkies.

Ziet er erg smakelijk uit, die coke can chicken
 
Gefeliciteerd! Je hele maal ziet er erg lekker uit. Ik drink ook geen bier, en had jusd'orange gebruikt, en dat ging ook prima. Affijn, nogmaals proficiat!
 
@Everyone, dank je dank je :)

@Mike v R, way to bring a brother down man! Nee serious, van de gevaar rondom aspartame wist ik, maar van de gevaar door het te verwarmen wist ik niet. Als er ooit een volgende keer komt wordt het de Jus d'orange van Dominique!
 
Gefeliciteerd met je tokkie!! Helemaal aan de eis voldaan ;) Je kunt ook gewoon bier of water in het blik doen, je proeft het toch niet terug in je eindproduct, het idee is leuk, maar diverse tests hebben uitgewezen dat de vloeistof er eigenlijk niet toe doet.
 
Dancing chicks! Ziet er prima uit. Proficiat met je tokkie!
 
Ziet er goed uit.

(bse varkens ken ik, gekke koeien ken ik, samanela kippen ken ik.
Daar komt nu dus aspartame kippen bij, hoe smaken die?) :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan