BasBQ
Beef en Steak

Cocos Briketten

  • Onderwerp starter Hendrik Willem
  • Startdatum
H

Hendrik Willem

Gast
Was bij Hoogstraten in de buurt en ben even bij Colruyt langsgereden en 3pakken van 10kg flammys meegenomem.
De prijs was 43,17 euro voor 30 kg en normaal als je een doos koopt 15,90 stuk.
En het mooiste was ik kreeb er een pak van 3liter rode wijn gratias bij.

2013-06-06T16-45-11_0.jpg
 
Hendrik Willem zei:
Was bij Hoogstraten in de buurt en ben even bij Colruyt langsgereden en 3pakken van 10kg flammys meegenomem.
De prijs was 43,17 euro voor 30 kg en normaal als je een doos koopt 15,90 stuk.
En het mooiste was ik kreeb er een pak van 3liter rode wijn gratias bij.

2013-06-06T16-45-11_0.jpg
Ik was van plan om binnen een half uurtje hetzelfde te gaan kopen ;)

Hopelijk is die wijn wat
 
Als je lekker achter je barbequetje zit met een stukje vlees smaakt zo'n glaasje al gouw.
 
Mooie blokjes!
Jammer dat er hier in NL niemand is die Flamy's voor dat bedrag kan aanbieden :(
 
Dat wordt morge ritje Colruyt!
 
Ik kreeg er gisteren de wijn niet bij: "Die actie is enkel geldig voor vlees en toebehoren"

Maar ik heb toch goede briketten en daar was het mij om te doen!
 
Zo, goede deal, ik heb gisteren nog 10 kg ecobrasa opgehaald bij Dammers, maar die rekenen daar ?18 voor. En zonder wijn :)
Hun houtskool is bij afhalen echter maar weer ?14 per 10kg.
 
Is ook een goed deal maar daar moet ik te ver voor rijden en ik denk dat veel mensen dit hebben.
Brandstof voor de auto is nog duurder als voor de BQ.
 
waarom bestel je ze dan niet bij eco-logish, daar krijgen we korting en bij een bepaald bedrag heb je ook geen verzend kosten, ben je dus goedkoper uit als bij Dammers
 
Leo zei:
waarom bestel je ze dan niet bij eco-logish, daar krijgen we korting en bij een bepaald bedrag heb je ook geen verzend kosten, ben je dus goedkoper uit als bij Dammers
Dat las ik gisteravond toevallig ook in een draadje op het forum,  Leo. Helaas dus een beetje te laat voor mij, boehoe...
Volgende keer dus eerst forum raadplegen, dan kopen...
Maar ik gebruik ook niet veel briketten trouwens, alleen voor mijn wga en we gaan binnenkort weer op vakantie, dus het was een impulsaankoop tijdens het afhalen van de kool.
Overigens wonen die Dammersjes daar niet verkeerd, aan een lekker riviertje in Abcoude, tussen de koetjes :)
 
Brandstof voor Q en de inwendige mens ! Goede deal  8)
 
Ik wil binnenkort eens de kokosbriketten gaan proberen. Op wat voor manier krijg je die korting bij eco-logisch?
 
lees dit draadje maar even door, dan weet je alles  :)
 
dank je wel Mike, ik had de bijlage inderdaad vergeten zag ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan