BasBQ
Beef en Steak

Cocogreen restant van groupbuy, moet weg...

S

Satekoning

Gast
All,

We hebben bij ons op kantoor een mooie groupbuy gedaan van Cocogreen briketten. Mooie kwaliteit uit Indonesi?:

?  1kg / 72 pcs. in a resealable smartbox
?  As efficient as 3kg of premium lump coal
?  No flames, no smoke, no sparks, no bursting parts, no smell
?  Relightable
?  Hot: avg. 626? F / 330? C
?  Fast: ready in under 10 minutes
?  Long time: burning up to 3 hours in an open grill
?  Green: < 3% residual ash

Van de 2 groupbuy pallets, 1440kg totaal staan nog plm 20 doosjes van 15kg (15x1kg box) in de hal, en dus ook een beetje in de weg. Ik doe ze weg voor 22,50 p/kg oftewel 15kg voor de prijs van 10kg Ecobrasa. Af te halen in Hoofddorp tijdens kantooruren of 's avonds/weekend in Amsterdam IJburg.

Iedereen een mooie vakantie bij de bbq toegewenst!



 
Ik heb een doosje van 1kg geprobeerd in me WGA. Beviel prima! (Niet extreem veel mee getest, want was maar 1kg, maar toch.)
Zijn wel een heel stuk goedkoper op deze manier :)
 
[/quote]
Satekoning zei:
All,

We hebben bij ons op kantoor een mooie groupbuy gedaan van Cocogreen briketten. Mooie kwaliteit uit Indonesi?:

?  1kg / 72 pcs. in a resealable smartbox
?  As efficient as 3kg of premium lump coal
?  No flames, no smoke, no sparks, no bursting parts, no smell
?  Relightable
?  Hot: avg. 626? F / 330? C
?  Fast: ready in under 10 minutes
?  Long time: burning up to 3 hours in an open grill
?  Green: < 3% residual ash

Van de 2 groupbuy pallets, 1440kg totaal staan nog plm 20 doosjes van 15kg (15x1kg box) in de hal, en dus ook een beetje in de weg. Ik doe ze weg voor 22,50 p/kg oftewel 15kg voor de prijs van 10kg Ecobrasa. Af te halen in Hoofddorp tijdens kantooruren of 's avonds/weekend in Amsterdam IJburg.

Iedereen een mooie vakantie bij de bbq toegewenst!

Volgens mij mis ik iets maar waar kost ecobrasa 33,75 per 10 kilo? Bij vuur en rook kost ecobrase 24,95.
 
Petetie zei:
Satekoning zei:
Van de 2 groupbuy pallets, 1440kg totaal staan nog plm 20 doosjes van 15kg (15x1kg box) in de hal, en dus ook een beetje in de weg. Ik doe ze weg voor 22,50 p/kg oftewel 15kg voor de prijs van 10kg Ecobrasa. Af te halen in Hoofddorp tijdens kantooruren of 's avonds/weekend in Amsterdam IJburg.
Volgens mij mis ik iets maar waar kost ecobrasa 33,75 per 10 kilo? Bij vuur en rook kost ecobrase 24,95.
Wel goed lezen dan he?!  :D
Het staat er een beetje ongelukkig maar het is ?22,50/box (15x1kg) en niet ?22,50/kg. Je krijgt dus 15kg voor ?22,50 m.a.w. 10kg Ecobrasa wordt gezet op ?22,50  ;)
 
Satekoning zei:
Ik doe ze weg voor 22,50 p/kg oftewel 15kg voor de prijs van 10kg Ecobrasa. Af te halen in Hoofddorp tijdens kantooruren of 's avonds/weekend in Amsterdam IJburg.
Ik hoop dat je bedoelt 22,50 voor 15kg, en niet 22,50 per kg?
 
Dag allen,

Heeft iemand het adres waar ik deze cocogreen briketten kan kopen?
Alvast bedankt,
 
Dag Ceriel,

Bedankt voor je reactie. Ik stuur de verkoper een bericht.
En ja, ik ben bezig met een stukje om mijzelf voor te stellen.


 
Ik woon in de buurt en help je graag ;). Zal je een mailtje sturen :)
 
Dag allemaal,

Super dat het eventjes weer droog weer is en dat de zon af en toe schijnt.
Misschien dat we aankomend weekend de bbq gaan aansteken voor een van de laatste keren dit jaar.

Vraag aan jullie, heeft er iemand afgelopen tijd contact gehad met 'Satekoning' en ook via hem wat cocogreen heeft kunnen bestellen?
Ik heb hem een berichtje gestuurd, maar al ruim een maand niks vernomen.

Hoop eigenlijk wel wat van deze cocogreen briketten te kunnen kopen en ze uit te proberen.
Hoor het graag van jullie.

Alvast iedereen een fijn, zonnig weekend toegewenst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan