Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu, volgens ik begrepen heb is chimichuri zo'n sausje waar elk gezin in Argentini? en Chili wel een eigen variant van jouhebben. Deze die ik hierboven postte is helemaal niet zo pikant.jaalvink zei:Ik ga die is maken. Thanks.
Jan, je kunt zoiets ook goed afsluiten met een koolblad ofzo. Lekker dik opvouwen, een of twee en de boel goed onder duwen. Als er dan tzt een beetje schimmel op het bovenste blad ontstaat is het niet zo'n ramp. Gewoon verwijderen en een nieuw blad erin.jaalvink zei:mislukt. was wat vergeten. er moet een beetje olie (soja. olijf etc) als laatste erbij om het geheel af te sluiten tijdens de rijping.
foto post ik nog als ik tevreden ben met het resultaat.
El Fumarole zei:Oh, en ik mis ook zout in dit recept. Een zout milieu is bij dit soort dingen nodig om de juiste bacteri?n te laten groeien. Zonder zout is het russisch roulette. ..
Lekker pielen aan een sausje, heerlijkjaalvink zei:El Fumarole zei:Oh, en ik mis ook zout in dit recept. Een zout milieu is bij dit soort dingen nodig om de juiste bacteri?n te laten groeien. Zonder zout is het russisch roulette. ..
Klopt, nogmaals nagevraagd maar hoort niet in het recept. dus wacht even mijn nieuwe poging af.