BasBQ
Beef en Steak

Chicken Roll lunch!

 
 
 
 
 
 

Bidle

Gemarineerd
Berichten
1.993
Vandaag een heerlijke lunch en wilde natuurlijk iets met bacon,.... waarom zou dat nou zijn?? ;)


Kipfilet haasjes en dan wrappen in bacon, maar dan wel een beetje experimenteren.








Allereerst de haasjes voorzien van een rub. Netjes met witte peper, paprika poeder en een beetje knoflookpoeder. Vervolgens de bacon eromheen en die blijft mooi plakken dus niks geen gedoe met prikkers ed. Als laatste flink wat bruine suiker en chilipeper eroverheen. Dan kan het bbq'en alweer beginnen.



2014-06-22 Chicken Roll 01 by Bidle, on Flickr



2014-06-22 Chicken Roll 02 by Bidle, on Flickr



2014-06-22 Chicken Roll 03 by Bidle, on Flickr




Dan nu de bbq op. Bbq klaar gemaakt op indirect met een flinke temperatuur van 215 graden. Na een 7 a 8 minuten de kiprolletjes omdraaien. Nog een keertje 7 a 8 minuten wachten en dan zijn ze klaar.



2014-06-22 Chicken Roll 04 by Bidle, on Flickr



2014-06-22 Chicken Roll 05 by Bidle, on Flickr



2014-06-22 Chicken Roll 06 by Bidle, on Flickr






Simpel serveren met broodjes en tomaatjes en smullen maar:



2014-06-22 Chicken Roll 07 by Bidle, on Flickr



En als laatste foto mij inzending voor de wedstrijd,... nu duimen maar.  :)


2014-06-22 Chicken Roll 10 by Bidle, on Flickr










Belangrijkste het was weer heerlijk en deze gelijk opgeschreven in mijn receptenboek.  B-)
 
Mooi gerechtje hoor! Maar euhhh zou je niet die een na laatste foto inzenden? Heeft persoonlijk mijn voorkeur..
 
Lin zei:
Mooi gerechtje hoor! Maar euhhh zou je niet die een na laatste foto inzenden? Heeft persoonlijk mijn voorkeur..




Hmmmm, zal het wijzigen.....dacht zelf die omdat er iets meer bacon op staat,...vind die daar boven ook mooier.  :p

Thx!




ps. onderste foto is weg gehaald,... voor het geval anderen op zoek gaan.  ;)
 
Mooi!! en lekker ook denk ik!!
 
ik doe het er voor  ;)
 
Mooie plaatjes, mooi gerechtje. I love Fingerfood
 
Terug
Bovenaan Onderaan