Na de bouw van mijn mini-UDS (http://www.bbqgenootschap.nl/forum/diy/tls-(texaco-lotto-smoker)/), blijkt deze voor 2 personen groot genoeg, maar om meer dan 4 ribben te roken toch te klein.
Daarom de laatste tijd bij alle adressen waar ik voor mijn werk kom aan het rondkijken voor een grote drum, liefst met losse deksel.
Vorige week viel op het Freshpark in Venlo mijn oog op een mooi vaatje, helaas met plastic deksel...
Hopsakee, tunneke in de bus en kijken wat er van te maken is.
Meteen de Weber deksel gepast, deze past perfect!
Vandaag al hier en daar een gat geboord en naar mijn schoonouders gebracht. Daar wordt ie deze week gebruikt als brandton, om de coating van binnen- en buitenkant weg te fikken.
Nu op zoek naar kogelkranen en knietjes en een donor-Weber-57 voor rooster, deksel, handvaten en wielen.
De fan voor de iPid4N is, als het goed is, al onderweg vanuit de States...
To be continued
Daarom de laatste tijd bij alle adressen waar ik voor mijn werk kom aan het rondkijken voor een grote drum, liefst met losse deksel.
Vorige week viel op het Freshpark in Venlo mijn oog op een mooi vaatje, helaas met plastic deksel...
Hopsakee, tunneke in de bus en kijken wat er van te maken is.
Meteen de Weber deksel gepast, deze past perfect!
Vandaag al hier en daar een gat geboord en naar mijn schoonouders gebracht. Daar wordt ie deze week gebruikt als brandton, om de coating van binnen- en buitenkant weg te fikken.

Nu op zoek naar kogelkranen en knietjes en een donor-Weber-57 voor rooster, deksel, handvaten en wielen.
De fan voor de iPid4N is, als het goed is, al onderweg vanuit de States...
To be continued