BasBQ
Beef en Steak

Carnavals Pulled Pork

Ik gooi de WSM altijd lekker vol, en hij gebruikt maar wat ie nodig heeft.. Tot nu toe is het altijd ruim voldoende geweest..
De Pulled Pork ziet er geweldig lekker uit.
 
Proficiat met de de knorrie award. Wel verdiend op zo'n mooie Q dag. Lekker stukje porky.
 
Ik heb deze briketten nu 2x gebruikt. Vorige keer viel het al op dat deze briketten een behoorlijke hoeveelheid onverbrande ‘gruis’ achterlaten. Dit was nu bij het gebruik van meer kolen nog beter zichtbaar. Het lijkt dat deze kolen van Welkoop tijdens het branden afbrokkelen. Op de foto komt het niet heel goed over maar het is best veel wat onder het rooster van de WSM lag.

698b318a9decaf30ca6addafbb272521.jpg
Ik stook al diverse jaren o.a. de kokosbriketten van Welkoop op de webers. (voorheen in een zak van Terlanco).
Asresidu is pakweg 20%. Luchtschuiven bij de W-ers geregels heen en weer halen om de as te lossen.
 
Ik stook al diverse jaren o.a. de kokosbriketten van Welkoop op de webers. (voorheen in een zak van Terlanco).
Asresidu is pakweg 20%. Luchtschuiven bij de W-ers geregels heen en weer halen om de as te lossen.

Nog eens bekijken maar dit lijkt geen as maar onverbrande kolen gruis. Lijkt tijdens verbranding van het hele stuk te verkruimelen tot gruis wat dan door het rooster valt.
 
Resultaat ziet er heerlijk uit, geslaagd dagje zo!

Gefeliciteerd met je knor! 🐽🐖🐷
 
Di
Nog eens bekijken maar dit lijkt geen as maar onverbrande kolen gruis. Lijkt tijdens verbranding van het hele stuk te verkruimelen tot gruis wat dan door het rooster valt.
Die kunen wel eens een keertje wat vergruizen of breken. Maar structureel 🤔
Staan ne briketten wel droog en vochtvrij?
 
Di
Die kunen wel eens een keertje wat vergruizen of breken. Maar structureel
Staan ne briketten wel droog en vochtvrij?

Heb ze vorige maand besteld bij welkoop en waren in plastic gesealed. Daarna op zolder gezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan