BasBQ
Beef en Steak

camembert tijm honing

 
 
 
 

camiel

Gerijpt
Berichten
2.593
Hallo BBQvrienden

Hierbij ons voorgerecht voorafgaande aan "kogel in scheerzeep"

Een lekkere camembert met verse tijm en honing, low en slow.


camembert01.jpg


camembert02.jpg


camembert03.jpg


camembert04.jpg


camembert05.jpg


camembert06.jpg


camembert07.jpg



gloeiende groet

Camiel de barbecueman
 
Bij ons staat gesmolten camembert morgen op de planning. Ik heb het nog niet op low & slow temp gedaan, morgen gaat de WSM aan dus wordt het ooklow & slow. Heb je enig idee hoe lang het ongeveer duurt voordat de camembert goed gesmolten is met low & slow (~110C ?)
 
lekker hoor, ik lust dit ook graag
 
uipko zei:
Bij ons staat gesmolten camembert morgen op de planning. Ik heb het nog niet op low & slow temp gedaan, morgen gaat de WSM aan dus wordt het ooklow & slow. Heb je enig idee hoe lang het ongeveer duurt voordat de camembert goed gesmolten is met low & slow (~110C ?)

Hee uipko, bij mij was dat ongeveer 25 minuten. Bij 140grd. Als de kaas bruin in de korst wordt zit je heel aardig. Succes en alvast smakelijk!
 
camiel zei:
Hee uipko, bij mij was dat ongeveer 25 minuten. Bij 140grd. Als de kaas bruin in de korst wordt zit je heel aardig. Succes en alvast smakelijk!
Laat je de camembert in het "houten" doosje zitten zo te zien?
Zal zeker gesmaakt hebben!
 
RedFox zei:
camiel zei:
Hee uipko, bij mij was dat ongeveer 25 minuten. Bij 140grd. Als de kaas bruin in de korst wordt zit je heel aardig. Succes en alvast smakelijk!
Laat je de camembert in het "houten" doosje zitten zo te zien?
Zal zeker gesmaakt hebben!

ja klopt maar wel alufolie op de bodem en zijkant. Ook het kruis aan de bovenzijde van de kaas niet vergeten anders gaat ie bol staan.
 
lekker hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan