Paola
Vuurmaker
Vandaag op de kookles (ik zit nu op module Streetfoods) heb ik een gerecht op de bbq gemaakt, lekkere chickenwings, het was zoals we in het Limburgs zeggen, lek vinger lek doum 

Eerst de Q laten gloeien
2 kg chickenwings, uiteinden verwijderd en gemarineerd met: ketchup, mosterd, honing, gembersiroop, cajunkruiden, kerriepoeder, knoflook, peper, zout en neutrale olie.
Daarna indirect op 180-200 graden laten garen gedurende 30 min a 1 uur.
Intussen, effe een bbq saus maken van: sjalot, knoflook, chilipeper, olie, worcestershiresaus, peper, zout, bruine suiker, gembersiroop, paprikapoeder, ketchup, sweet chilisaus, mosterd, azijn.
Effe de chickies checken en ze zijn echt prachtig uit. En daarna eruit gehaald en de boorden klaargemaakt
En de kippies ernaast

En zo zagen ze mooi uit 
Daarna afgewassen en de keuken opgeruimd, naar huis gereden en een glaasje wijntje
terwijl ik die post maakte,
Good Night kisses
Slaap lekker 

Eerst de Q laten gloeien

2 kg chickenwings, uiteinden verwijderd en gemarineerd met: ketchup, mosterd, honing, gembersiroop, cajunkruiden, kerriepoeder, knoflook, peper, zout en neutrale olie.
Daarna indirect op 180-200 graden laten garen gedurende 30 min a 1 uur.
Intussen, effe een bbq saus maken van: sjalot, knoflook, chilipeper, olie, worcestershiresaus, peper, zout, bruine suiker, gembersiroop, paprikapoeder, ketchup, sweet chilisaus, mosterd, azijn.
Effe de chickies checken en ze zijn echt prachtig uit. En daarna eruit gehaald en de boorden klaargemaakt
En de kippies ernaast

Daarna afgewassen en de keuken opgeruimd, naar huis gereden en een glaasje wijntje

Good Night kisses