BasBQ
Beef en Steak

buitenkeuken

zo de buitenkeuken staat op zijn plek en er is al veel gebruik van gemaakt
nu alleen de themperatuur onder controle krijgen (heb nog geen temperatuurmeter in de kap zitten 
ma gister ochtend verveelde ik me en toch maar even na de slager gereden om mooi stukje riblap te kopen om pulled beef te maken
om 3 uur de q aangestoken en langzaam in 1.5 uur na de 60 graden toe gebracht. in bakje met marinade nog uurtje tot de temp 75 was. en smullen maar














van het eindresultaat helaas geen fotos
 
tjongjonge wat een mooi buitenkeukentje, ziet er heel goed uit hoor!
Heb genoten van je foto's

Ennuh volgende keer foto's van je bord hoor, hahahahaha

ltrrrs


B-)
 
Zo, das een mooi keukentje hoor.
Stoer ding!
 
Mooi project, ikwoudatikookzohandigwas.....!!
 
dmeijer zei:
nu alleen de themperatuur onder controle krijgen (heb nog geen temperatuurmeter in de kap zitten 

onder controle krijgen lukt je echt niet alleen met een meter.
in/uitlaat waar je eerder om vroeg is veel belangrijker dan ingebouwd metertje.
k begrijp ook niet dat je die nog niet hebt gefixt.
tis nu een gewone bbq (vleesverbrander) :-/
 
wauw, super mooi gemaakt. complimenten.

Heb je ook wat detailfoto's van hoe je bijvoorbeeld de scharnieren hebt gemaakt of hoe de deksel luchtdicht op de onderbak past?
Dat inspireert de andere zelfbouwers. (Ik heb namelijk problemen met het "luchtdicht" krijgen en zoek naar ideetjes voor mn nieuwe projectje)

 
Dat vind ik nou echt geweldig!!  Keukenblad ( gebruikt)  pallets ( gebruikt) even je vakmanschap loslaten en je hebt een prachtige nieuwe keuken!!  Chapeau
 
thanx voor alle leuke berichten :D
voor de nieuwsgierigen nog wat fotos hoe ik de in en uitlaat heb gemaakt en schanier punt









 
Geinig ding man!
 
handige oplossing voor die in/uitlaat.en helemaal als t werkt zo als met je 1ste pp.
tis zo een mooie complete meubel geworden
 
Mooi gemaakt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan