BasBQ
Beef en Steak

buitenkeuken

 

dmeijer

Sprokkelaar
Berichten
25
hallo,


nu we een tuin hebben moet er natuurlijk een grote bbq komen.
en had toch nog een  betonen aanrechtblad over van de keuken.
dus even een paar middagjes de schuur in geweest en het begint er al aardig op te lijken dacht ik zo :D




het frame werk


even een stapen pallets gehaald voor de ombouw


achterkant



voorkant :)



en een rvs bak met deksel laten zetten voor de bbq


van weekend het frame mat zwart gespoten en de bbq bak naar de rvs lasser gebracht hoop heb volgende week weer te hebben 


 
dat ziet er goed uit
 
ergens zijn dit soort topics een enorme kwelling aangezien ik geen tuin heb en dit soort dingen bij mij niet kunnen dus, maar echt geweldig gemaakt weer! Zo enorm veel extra's voegt dat toe als je er eenmaal op aan het bbq'en bent.
 
zo weer heel wat werk verricht.  frame afgelast en in de grond verf gespoten helemaal weer geschuurd en toen in de lakverf (best mooi geworden :D)
vandaag hout er tegen aan gemaakt gelukkig wat me vader huis die die kon wel even helpen beuren om de beton bladen er op te leggen X( X( X(

en nu wachten tot de bbq gelast is hoop dat hij  zaterdag klaar is
 
Ziet er geweldig uit.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat keukentje weegt  ;)
 
dankje denk de bladen bij mekaar grofgegokt 130 kilo
heb toen we een nieuwe keuken kregen zelf aanrecht bladen gestort dit is de eerste lichting die niet helemaal goed zijn gegaan zit hier en daar een gaatje in het beton dus niet goed genoeg voor binnen dus zo op het idee gekomen om te zo te gebruiken
 
dmeijer zei:
dankje denk de bladen bij mekaar grofgegokt 130 kilo
heb toen we een nieuwe keuken kregen zelf aanrecht bladen gestort dit is de eerste lichting die niet helemaal goed zijn gegaan zit hier en daar een gaatje in het beton dus niet goed genoeg voor binnen dus zo op het idee gekomen om te zo te gebruiken

een gaatje? een heel groot gat zie ik!! daar aan de rechterkant ;)


maar even zonder dollen! Mooi geworden, als ik ruimte had op mn balkon of een tuin had, zou ik denk ik zo'n soort gelijk iets maken.
 
Mooi zeg, jaloers makende creatie's hier.
ook voor mensen met een tuin
 
zo de bbq bak is gelast nu nog op zoek na een bbq rooster en een temperatuurmeter 

iemand nog tips over waar ik het best de lucht gaten kan maken? had zelf in gedachten 2 onder in en 1 boven in




sorry voor de slechte fotos
 
Mooi stuk werk.
(zit nu teleurgesteld naar mijn twee linker handen te kijken)
 
Stoer ding hoor
 
mooi project is t maar zo te zien zit dat mooie rvs behoorlijk pas is t beton, k vrees echter voor de beton dat die door de hitte  zou gaan kunnen scheuren


dmeijer zei:
iemand nog tips over waar ik het best de lucht gaten kan maken? had zelf in gedachten 2 onder in en 1 boven in

lijkt mij t handigst om de bak  zeker niet meer dan voor de helft met brandstof te doen,en daaronder 1 aanvoer  aan te bedenken.
de andere helft is dan de zogenaamde koude zone.
wbt uitlaat is ook 1 genoeg.
een mooi 2"pijpie  dr boven op met ingebouwde regelklep lijkt niet verkeerd denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan