BasBQ
Beef en Steak

Buitenkeuken voor de Primo

Het is 1 groot feest. Heb de laatste maanden weinig kunnen koken wegens tijdgebrek, maar sinds zondag staat ie al iedere dag aan.  :D
 
Schitterend plekje  B-)
 
Mega jaloersmakend! handig als je handige handen hebt  B-)
 
En dat durft zich Knoeier te noemen...  :blush:

Kerel, wat een pracht toko heb je daarvan gemaakt! Je begint de bestuursvergadering met een Weber Summit en je eindigt met een complete buitenkeuken. Complimenten voor je overredingskracht en doorzettingsvermogen... slim ook om dat zoiets futiels als de kleur juist weer voor te leggen ter vergadering! Sjappoo!

 
Prachtig eindresultaat! Werkelijk om jaloers op te worden. Tevens bied je bouw veel inspiratie voor menig project.

Veel plezier met het gebruiken er van...


Gr. Mike
 
Beetje laat, nou heel erg laat  ;)
Dit verdiend een stickertje, erg mooi gemaakt.
Zul je waarschijnlijk al veel plezier van hebben gehad.

Ik wil ook graag een overkapping..
Maar wij zitten met een vereniging van eigenaren...
Een andere eigenaar heeft een overkapping gemaakt die door de vereniging is afgekeurd en staat nog steeds..

Ik twijfel nog steeds. om het toch te doen...
Alleen vanwege de kosten als je, toch alles moet gaan afbreken.
Ik moet dit melden bij de gemeente en die moeten het ook goedkeuren en kost ook nog eens geld.
Zolang er geen haan naar kraait = het geen probleem, maar er zoveel controle (afgunst) hier, dat je er geheid op kunt rekenen dat de gemeente ingelicht wordt.

Gelukkig heb ik nu een overkapping van zonnekap doek, maar wilde het steviger en mooier gaan maken.....


Grzz,
Blefke
 
blefke zei:
Beetje laat, nou heel erg laat  ;)
Dit verdiend een stickertje, erg mooi gemaakt.
Zul je waarschijnlijk al veel plezier van hebben gehad.

Ik wil ook graag een overkapping..
Maar wij zitten met een vereniging van eigenaren...
Een andere eigenaar heeft een overkapping gemaakt die door de vereniging is afgekeurd en staat nog steeds..

Ik twijfel nog steeds. om het toch te doen...
Alleen vanwege de kosten als je, toch alles moet gaan afbreken.
Ik moet dit melden bij de gemeente en die moeten het ook goedkeuren en kost ook nog eens geld.
Zolang er geen haan naar kraait = het geen probleem, maar er zoveel controle (afgunst) hier, dat je er geheid op kunt rekenen dat de gemeente ingelicht wordt.

Gelukkig heb ik nu een overkapping van zonnekap doek, maar wilde het steviger en mooier gaan maken.....


Grzz,
Blefke
Ik meen hier ooit een afdak op wielen te hebben gezien. Zo?n constructie is niet ?aarde en nagelvast?. Ik zou eens kijken hoe dat juridisch zit en mogelijk kan je zo de VVE en de gemeente er buiten laten.
 
Heb ik ook aan gedacht ;-)
Probleem is dat ik geen tuin of dakterras achter het huis heb.
Ik heb een bovenwoning met groot dakterras aan de voorkant van mijn huis, hierdoor heb ik niet alleen meldingsplicht, maar moet ik ook een lichte bouwvergunning hebben met alle toeters en bellen....

De vereniging ben ik niet zo bang voor, dan moet er bij andere buren ook veel aangepast worden, maar een melding naar de gemeente die het vervolgens afkeurt daar zit ik niet op te wachten.
Daarbij zijn de kosten voor de aanvraag redelijk hoog in vergelijking met wat ik wil maken.

Grrzz
Blefke
 
Terug
Bovenaan Onderaan