Beef en Steak

BrisketChris in the house!

BrisketChris

Tondelzoeker
Hallo allemaal,

Ik ben Chris, 28 jaar en woon in Zeewolde. Ik ben nogal fanatiek met barbecueën, vooral het eetgedeelte tot nu toe. Mijn broer en zwager stonden vroeger altijd achter de grill, dus ik heb lang vooral geprofiteerd van het resultaat. Inmiddels heb ik zelf een Green Egg (large) aangeschaft en daar ben ik behoorlijk blij mee. Ik gebruik er ook een Egg Genius bij, zodat ik tenminste lijk te weten wat ik doe. Wil hier binnenkort wel vanaf stappen, want is eigenlijk een beetje vals spelen.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik het gewoon superleuk vind om te barbecueën en omdat ik nog genoeg te leren heb. Vind het tof om recepten, technieken en foto’s te delen en vooral om inspiratie op te doen. En als er nog mensen uit de buurt van Zeewolde zijn die ook graag stoken en grillen, laat vooral wat van je horen.

Ik heb er zin in!

Van harte welkom Chris! Leuk om je erbij te hebben.
Tsja, met een controller barbecueën blijft natuurlijk nog steeds barbecueën. Al moet ik zeggen dat het voor mij wel wat van de charme afsnoept.
Veel inspiratie gewenst hier, we zijn benieuwd wat je allemaal van het ei af tovert :)

Welkom Chris! Ik woon aan de overkant van het water! Als ik wat rook die opstijgen vanaf jou kant dan weet ik hoe laat het is haha. Veel plezier hier

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Hoi Chris,
welkom bij het Genootschap

Terug
Bovenaan Onderaan