BasBQ
Beef en Steak

brisket vs weergoden

Hoe is de smaak, waarmee kan je het vergelijken ?

Ik heb er geen idee van wat ik moet verwachten ;)
( en dus ook niet of ik het moet/wil maken )

 
Heerlijke foto's Emiel, welkom bij de grote drie!
 
We vonden hem echt heerlijk. Ik heb geen idee waar je dit mee kunt vergelijken, ik heb het mijn vrouw ook nog gevraagd gaf hetzelfde antwoord. Kortom er zit niks andersop, je moet hem gaan maken. En dan mag je hetzelf beantwoorden ;)


Edit:
Hiep hiep hoera ik heb mijn stikker erbij, ik ben dol op badges. Ik moet nu straks wel antwoorden als Teddo gaan geven, want als ik nu alleen ja antwoord heb ik nog zoveel wit ruimte =))
 
structor zei:
Edit:
Hiep hiep hoera ik heb mijn stikker erbij, ik ben dol op badges. Ik moet nu straks wel antwoorden als Teddo gaan geven, want als ik nu alleen ja antwoord heb ik nog zoveel wit ruimte =))

Ja, want je bent nu altijd zo kort van stof =)) =)). 
 
Mooi dat hij geslaagd is! En gefeliciteerd met de koei!
 
Dominique zei:
structor zei:
Edit:
Hiep hiep hoera ik heb mijn stikker erbij, ik ben dol op badges. Ik moet nu straks wel antwoorden als Teddo gaan geven, want als ik nu alleen ja antwoord heb ik nog zoveel wit ruimte =))

Ja, want je bent nu altijd zo kort van stof =)) =)).
Ja  :-O
 
Mooie run Emiel, en ook smakelijk omschreven zit hier met water in mijn mond alles te bekijken  :D
Gefeli met de koe en welkom bij de big Three !
 
Dat ziet er uitstekend uit gozer! Gefeliciteerd met je badges. Heb je ze nu compleet ? ;)
 
Hij mist de camera ;)
 
hele mooie sessie Emiel en ook erg mooie foto's
welkom bij de grote 3
 
Net als Boldeagle zit ik hier ook met een slabbetje voor je reportage te bekijken. Dit is zo mooi om te zien, nu alleen nog het lef en de tijd om dit zelf ook eens te maken.

 
Terug
Bovenaan Onderaan