BasBQ
Beef en Steak

Bouw buitenkeuken

Leuk het praatje bij het plaatje. Laat ook even weten waarmee (merk) je de tegels op je meubel lijmt.

Ik zal een foto plaatsen als ik de tegels heb liggen moet even kijken welk merk tegels het zijn komen bij de praxis weg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
project is een tijdje stil komen te liggen wegens vakantie maar we zijn er weer, afgelopen week frontjes en deurtjes gemaakt en ook het blad ligt nu. Nog steeds is er een hoop werk te doen maar we zijn goed opweg, we hebben uiteindelijk gekozen voor groene lades en deurtjes achteraf weet ik niet of dit de beste keuze is geweest maar voor nu laat ik het zo. Ook hebben we in de onderkant van het blad een leesbril gefreesd waardoor we nu rondom de buitenkeuken licht hebben in het donker.

het blad hebben we gemaakt van 60x120 tegels van de praxis hebben deze vast gelijmd met high tack kit van pontmeyer.

64654490-64BA-4895-A187-19A5A647692B.jpeg


4A912663-BECA-4BC7-A02E-7388B8CA37B9.jpeg


2E09D5B8-436B-48E6-B215-8958A850173D.jpeg


2EAE1E57-F21B-4285-87FD-4B4FD7026E7D.jpeg
 
Ik heb altijd bewondering voor zulke projecten.
Ziet er erg mooi uit!
 
Ik ben zelf niet handig, dus erg onder de indruk. Mooi!
 
Wat een mooi meubel zeg! is het een idee, om in het vak onder je bbq, een lade te maken voor je roosters etc?
 
Dat is mooi geworden. Handig om ook een gedeelte hebben waar je aan kan zitten.
 
Onder het mom van stelen met je ogen... eerst en vooral prachtig eindresultaat! Dit project deed met alvast veel inspiratie op. Wel een vraagje. Zal deze bar/kookeiland onder een afdak staan?
Want ik zie dat je met multiplex platen werkt. Ook al is dit geschilderd, niet het beste resultaat tegen weersomstandigheden bij mij thuis. Opnieuw, dit is vooral uit interesse om een eigen project verder vorm proberen te geven

Verstuurd vanaf mijn Pixel 6 met Tapatalk
 
Super gaaf project. Daar kan je trots op zijn!
 
Onder het mom van stelen met je ogen... eerst en vooral prachtig eindresultaat! Dit project deed met alvast veel inspiratie op. Wel een vraagje. Zal deze bar/kookeiland onder een afdak staan?
Want ik zie dat je met multiplex platen werkt. Ook al is dit geschilderd, niet het beste resultaat tegen weersomstandigheden bij mij thuis. Opnieuw, dit is vooral uit interesse om een eigen project verder vorm proberen te geven

Verstuurd vanaf mijn Pixel 6 met Tapatalk

Hij staat onder overkapping ja misschien dat ik er nog een hoes voor laat maken maar weet dat nog niet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Word echt heel mooi,vraag me alleen af als je leunt op de rand of de tegels niet knappen
 
Uiteindelijk heel blij geworden met eindresultaat. Helaas niet lang van kunnen genieten hij is namelijk weer verkocht, bouw nu dezelfde weer alleen heb nu in plaats van een grill guru large een kamado Joe classic 2 gekocht. Goede keuze?


nog even als toevoeging van dit project. Het project heeft mij in totaal 1500+/- gekost incl de bbq. Zeker als je handig bent zeker aan te raden.

59D2496F-11F3-48F1-9EE0-33775CF0268F.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan