BasBQ
Beef en Steak

Boneless Beef Ribs.. Help!!

 

Hies

Sprokkelaar
Berichten
45
Hoi allemaal!

Een roep om hulp !

Gisteravond een kilootje boneless beef ribs (vanuit Aalvink) uit de vriezer gehaald om morgen langzaam op de BBQ te garen.

Ik was in de veronderstelling dat het een stuk vlees was dat enkel ontbeend was. Bij het uit de verpakking halen kom ik erachter dat het losse repen vlees zijn.. Ontdaan van botten én vet.. Echt goed gemarmerd is het vlees niet.

Ik bedacht me om de repen wellicht bij elkaar te binden met slagerstouw en het als één stuk te behandelen, maar het ontbreken van het vet houdt me tegen omdat ik bang ben een dag bezig te zijn morgen om vervolgens een droog stuk vlees van de BBQ te halen.

Hebben jullie hier ervaring mee?! Wat raden jullie aan? Wellicht prima vlees voor in een stoofpot, maar zo op de BBQ vraag ik het me af.

Hulp is welkom!

Groet,
Hies
 
Thanks Paulus, een skillet of Dutch oven heb ik nog niet.. heb ze toch maar weer teruggegooid in de vriezer voor een later moment.. Maar eens kijken bij de slager of ze nog lekkere varkensribbetjes hebben liggen
 
Aha. Nou een skillet kost de kop niet en daar heb je altijd lol van ook in de keuken( op gas dan anders kan ie niet op de Q)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Kan je een skillet die je op de bbq gebruikt niet voor bijvoorbeeld inductie gebruiken?
Plaatstaal trekt krom maar gietijzer in principe niet toch?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Kook hier nog op gas. Gebruik de skillet en de DO buiten en binnen dat gaat prima


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Skillet én DO staan op de verlanglijst! Misschien in ons volgend huis, als we iets meer ruimte hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan