BasBQ
Beef en Steak

"Boneless Beef Ribs by the Pitboys" maar dan een beetje anders!

Lekker! Lijkt qua bereiding een beetje op de St.Louis Pork Steaks, niks mis mee :D
 
MarBQ zei:
Nosmo zei:
ZBBQZ zei:
Dat ziet er heerlijk uit! Dit ga ik binnenkort proberen! Kan je iets meer vertellen over de bbq saus, behalve dat ie zoet is, of is die geheim? Zo ja, wil je die dan onder de naam Nosmo's secret..... Met ons delen? :D

In mijn reactie op Dominique had ik de link al geplaatst. Deze link dus.

Je kunt trouwens ook je eigen favoriet gebruiken het is een beetje een klooi maar wat aan recept zoals alle Pitboys recepten dat zijn.


=D>

Ik heb deze saus gemaakt, toen ik op jacht was naar een  copycat Sweet Baby Ray..... Ik vond hem echt erg NIET lekker, en heb hem toen hoppa in het ronde archief gegooid. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat hij in combinatie met dit vlees en bier wel goed tot zijn recht komt. Ik heb uiteindelijk een ander recept gevonden en uitgewerkt, en daarmee wil ik graag dit gerecht eens gaan proberen Piet.
 
Hartelijk dank voor het aandragen van weer zo'n heerlijk to do recept :D

Man, wat ziet dit er ongelofelijk goed en lekker uit
 
Dominique zei:
Ik heb deze saus gemaakt, toen ik op jacht was naar een  copycat Sweet Baby Ray..... Ik vond hem echt erg NIET lekker, en heb hem toen hoppa in het ronde archief gegooid.

WAT?.... X(



Ik volg ook zelden een recept voor de volle 100%, ik blijf proeven en klooien totdat ik er tevreden mee ben. Ik doe hier extra bruine suiker in, in plaats van water gebruik ik appelsap, er gaat zelfs gember, komijn en een scheutje balsamico door. Uiteindelijk kom je er wel ;)

Ook vind ik de saus standaard te zout, dus daar gebruik ik maar de helft van.

En als ik dit zo terug lees heb je bijna het recept van "Nosmo's secret BBQ sauce"! :D 
 
Nosmo zei:
Dominique zei:
Ik heb deze saus gemaakt, toen ik op jacht was naar een  copycat Sweet Baby Ray..... Ik vond hem echt erg NIET lekker, en heb hem toen hoppa in het ronde archief gegooid.

WAT?.... X(



Ik volg ook zelden een recept voor de volle 100%, ik blijf proeven en klooien totdat ik er tevreden mee ben. Ik doe hier extra bruine suiker in, in plaats van water gebruik ik appelsap, er gaat zelfs gember, komijn en een scheutje balsamico door. Uiteindelijk kom je er wel ;)

Ook vind ik de saus standaard te zout, dus daar gebruik ik maar de helft van.

En als ik dit zo terug lees heb je bijna het recept van "Nosmo's secret BBQ sauce"! :D 

Dat klinkt goed Piet, maar ik was op zoek naar een recept wat SBR heel dicht zou benaderen. En dat deed deze in mijn optiek niet. Maar dan ook he le maal niet. Dus vandaar.
En met alles wat jij erin hopperdepopt krijg je azijn nog wel lekker mafketel! Ja ZO KAN IK HET OOK!!!! =))
 
structor zei:
Ik ben blij dat er meer mensen zijn, die een recept maken en dan 5 ingredienten weglaten of vervangen :D

Ja Emiel, maar volgens mij ben jij de enige die alle 5 de ingredienten weglaat of vervangt! =)) :))
 
Nosmo zei:
structor zei:
Ik ben blij dat er meer mensen zijn, die een recept maken en dan 5 ingredienten weglaten of vervangen :D

Ja Emiel, maar volgens mij ben jij de enige die alle 5 de ingredienten weglaat of vervangt! =)) :))

Ik lach hard!!!! =))
 
Ik ben wel blij dat jullie twee allebei moddereter zijn, daardoor blijft alles altijd zo netjes ontopic hier. :-O


Stelletje mafketels!  =))
 
Je kan ze idd bijna ruiken,ziet er weer heerlijk uit!!
 
We've created a monster Piet :(
 
Leuke bereidingswijze! Deze wil ik zeker een keer proberen. Je vlees zoet er mooi uit op deze manier.
 
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooh, die grote bak met die lekker donkerbruine randjes en al die mooie stukken vlees in die saus! Ik zou zo mijn zwembroek aantrekken en erin duiken. Zalig.  ToDo + 1
 
en weer een culinair hoogstandje piet!
 
Looking good! Dat gaat op de todo list!
 
Terug
Bovenaan Onderaan