BasBQ
Beef en Steak

Bone marow burgers ala dhr. Althuizen

 

Tentij.s

Kooltjesharker
Berichten
147
Onlangs mijn nieuwe Grill Guru elite Large in gebruik genomen. Ik moet zeggen ik ben niet ontevreden over de prestaties tot nu toe, maar ik zal mijn ervaringen in een ander draadje gaan delen. Gisteren op niet al te hoge temperaturen een sessie burgers gedaan  en wat vrienden uitgenodigd.
Boek nr 2 van smokey goodness erbij en gaan met die banaan.
Ik moet zeggen pot domme wat een lekkere burgers. Het beenmerg geeft net ff dat extra vol vette smaakje .
We hadden voor de zekerheid nog voor iedereen een ribeye liggen maar na ??n burger was het eigenlijk wel goed... heerlijk voldaan gevoel!
Voor het recept verwijs ik natuurlijk naar SG deel 2 maar hier de foto's.
(De kaas is 24 maanden gerijpte cheddar ipv provolone die helaas niet voorradig was).
3ce5c0314c3928f01f1a495dba300391.jpg
d8a08b9b1048cb1e447bcd5ead2ed85f.jpg
736fa9abbf7c9305e77e9ea937829d89.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

 
Oei, dat lust ik wel!
 
YUM!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Lekkere burgers zo te zien!
 
Je mag het recept ook plaatsen hoor, voor diegenen die het boek van Jord niet hebben. ;)
 
Dominique zei:
Je mag het recept ook plaatsen hoor, voor diegenen die het boek van Jord niet hebben. ;)
Je hebt net een hele berg centjes 'verdiend' met je keukenmachine; je kan een hele stapel van die boeken kopen nu  =))  ;)
 
DanBras zei:
Dominique zei:
Je mag het recept ook plaatsen hoor, voor diegenen die het boek van Jord niet hebben. ;)
Je hebt net een hele berg centjes 'verdiend' met je keukenmachine; je kan een hele stapel van die boeken kopen nu  =))  ;)

Dat geld is natuurlijk op voorhand al uitgegeven aan mijn nieuwe keukenmachine. Je kent me toch Danny. Buy in advance.... =))
 
wat een plaatje is dat zeg van die burgers, ziet er echt watertandend uit
 
Lekker hoor !
 
Wow! Prachtige plaatjes! Ziet er echt heerlijk uit.
 
Ziet er goed uit! Gaat op de to-door.
 
Dank jullie wel allemaal voor de positieve reacties! Een mergpijpje heeft voor mij nu meer betekenis dan alleen een ingredi?nt voor in de soep

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

 
Fantastische foto's... ga lekker door zo, ik krijg alweer trek!
 
Terug
Bovenaan Onderaan