BasBQ
Beef en Steak

Black Ranch Sligro

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.791
Vanaf donderdag 29/8 t/m maandag 16/9 Black Ranch houtskool in de aanbieding bij Sligro voor 15 ex btw. 21% erbij optellen = 18.15 voor 15 kilo. Geen idee of dat goedkoop is, gebruik het zelf niet. Maar ik meld het maar even, dacht ik zo. Jatochnietdan ;)
 
Da's best goeiekoop voor een zakje BR.

Ik ben er zelf vanaf gestapt omdat ik een paar keer een nogal naar stookolie riekende batch heb gehad. Het was net of ik in boven de uitlaat van een stoomlocomotief stond te bakken. Zo'n typische steenkolen lucht.
Iemand daar verder nog ervaringen mee? Ik gebruik nu Dammers. Dat brandt naar mijn idee wel wat sneller op, maar is wel mooi van structuur, bevat nagenoeg geen gruis en brandt volkomen reukloos.
 
Thanks voor de info!

Volgens mij lukt het de Sligro niet om de BR te slijten. Dit zijn volgens mij nog steeds dezelfde pallets die ik een aantal weken geleden had zien staan. Denk dat dit merk gewoon te onbekend is bij de doelgroep van de Sligro en men daardoor niet dit soort bedragen wil neertellen voor houtskool.

Ze waren volgens mij al goedkoper dan de andere bekende verkopers maar met deze aanbieding is het helemaal een koopje.
 
El Fumarole zei:
Da's best goeiekoop voor een zakje BR.

Ik ben er zelf vanaf gestapt omdat ik een paar keer een nogal naar stookolie riekende batch heb gehad. Het was net of ik in boven de uitlaat van een stoomlocomotief stond te bakken. Zo'n typische steenkolen lucht.
Iemand daar verder nog ervaringen mee? Ik gebruik nu Dammers. Dat brandt naar mijn idee wel wat sneller op, maar is wel mooi van structuur, bevat nagenoeg geen gruis en brandt volkomen reukloos.

heb dezelfde ervaring gehad  met black ranch dacht dat t aan de aanmaakblokjes lag ben nu met bge houtskool bezig en dat smaakt een stk beter wel duurder maar elke hobby kost geld toch?
 
Mooie prijs voor prima houtskool!
Gebruik zelf eigenlijk alleen maar BR...
 
Das idd een prima prijs, goedkoopste waarvoor ik ze kon krijgen was 22 euro. Dank voor de tip!

Ik gebruik zelf ook BR en nog geen slechte ervaring gehad met de geur. Wel gehad dat een zak fijnere stukjes bevatte, maar die lag onder op het pallet dus die heeft het misschien te zwaar te verduren gehad.
 
Ik haalde al bij sligro, maar volgens mij betaalde ik wel stukje meer. Moet weer nieuw zakje hebben dus ga zeker even langs. Bedankt voor de tip.
 
Derooie zei:
Ik haalde al bij sligro, maar volgens mij betaalde ik wel stukje meer. Moet weer nieuw zakje hebben dus ga zeker even langs. Bedankt voor de tip.
Volgens de folder is de houtskool normaal 19 eu ex btw.
 
oh ja, ik reken incl. btw natuurlijk, maar toch scheelt lekker, even twee zakjes halen
 
Terug
Bovenaan Onderaan