BasBQ
Beef en Steak

Black Friday Deal !!!

Beercanfan

Tondelzoeker
Berichten
14
Black Friday Deal !!

Al lange tijd ben ik me aan het orienteren voor een Kamado ,een groene? een rode Kamado Joe of........
Het liefst  een zwarte Kamado, de Primo grill Oval Large 300.
Bij ons in de buurt  zit " Het Luxe Buitenleven" een BBQ zaak waar de kwaliteit en service prominent aanwezig zijn, net zoals de adviesen van Erik de Waal.
Toen ik van de zomer een keer langs was geweest wist ik ??n ding zeker, als ik een Kamado zou kopen was het hier.
Hoe verrassend was het facebook bericht dat ze  een Black Friday Deal hadden voor de Primo's, op vrijdag langs gegaan en weer aan het twijfelen.
Toch een groen ei?  na alle voor en nadelen viel de keus toch op de zwarte Primo.
De ovalen vorm met direct en indirecte zone's leken mij een genot voor de snelle steaks en de lange Low en Slow sessie's.
De Deal was in het weekend rond, en een week later stond Erik voor de deur en hebben we hem samen uitgeladen en gemonteerd.
De BBQ werd gelijk door Erik aangestoken, en een paar kippendijen later wist ik het zeker "hier zou ik geen spijt van krijgen"
Inmiddels al enkele gerechten verder  krijg ik de temperatuur ook al beter onder controle, een genot om mee te werken en een geweldige BBQ.

BeercanFan
95a0bd5f9a258a45954348fbb14312d3.jpg
2f506c26913fb930c303c1a9222ee1a7.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-T805 met Tapatalk

 
Mooi speelgoed, kom maar door met al die mooie creaties ;)
 
Mooie bbq ga je veel plezier aan hebben. We zien de creaties wel verschijnen :)
 
Gefeliciteerd hoor. Goeie service ook. Bracht ie ook het testvlees mee??

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
MarcovdK zei:
Gefeliciteerd hoor. Goeie service ook. Bracht ie ook het testvlees mee??

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Service bij de levering was Top, het vlees had ik zelf al in de Rub staan, je weet maar nooit

Verstuurd vanaf mijn SM-T805 met Tapatalk

 
Hartelijk gefeliciteerd met je aankoop  :) hier ga je zeker geen spijt van krijg. Hier alweer 5 1/2 jaar een Primo XL in de tuin, een genot om mee te werken. De primo staat nagenoeg elke avond aan om volledige maaltijden op te maken en al zijn we met z'n tweetjes we krijgen de roosters echt wel vol  :D
 
Gefeliciteerd! Zoals @Jet al zei je gaat veel plezier aan beleven. Mijne is ondertussen zo?n 1,5 jaar oud. Heerlijk zuinig en betrouwbaar


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Gefeliciteerd ermee en veel plezier :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan