BasBQ
Beef en Steak

Bijna tijd voor brisket

Het duurt ff maar het resultaat mag er zijn.

Ziet er erg lekker uit! ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹
 
Ziet er top uit๐Ÿ‘Œ
Gaat hier over een paar weken gebeuren.
Dus vandaag met veel plezier gevolgd๐Ÿ‘
 
Leuk verslag Wouter!

Ben zelf gisteren ook in de weer geweest met een Whole Packer Briskit. De eerste keer dat je zo stuk vlees maakt is altijd spannend ( had ik ook de eerste keer ) heb het ondertussen al meerdere keren gemaakt en ja bij mij is die ook al eens mislukt ๐Ÿ˜ž daar doe je niks aan. Goed excuus thuis om weer een Briskit te kopen en de bbq weer aan te gooien ๐Ÿคฃ
 
Leuk verslag Wouter!

Ben zelf gisteren ook in de weer geweest met een Whole Packer Briskit. De eerste keer dat je zo stuk vlees maakt is altijd spannend ( had ik ook de eerste keer ) heb het ondertussen al meerdere keren gemaakt en ja bij mij is die ook al eens mislukt ๐Ÿ˜ž daar doe je niks aan. Goed excuus thuis om weer een Briskit te kopen en de bbq weer aan te gooien ๐Ÿคฃ
Spannend is het goede woord. Maar het is nadien alle moeite waard als je de mensen ervan ziet genieten.
Een excuus is niet nodig. Mijn vrouw zei vanochtend al dat we dat zeker nog eens moeten maken ๐Ÿ˜
 
Het is gewoon prachtig mooi om een lange dag met je bbq te staan prutsen.. ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹
Ik heb alleen die Burnt ends nooit begrepen.. Dan ga je het lekkerste gedeelte volstoppen met zoetstoffen... Maar goed ieder zijn ding ๐Ÿคฃ.

Lekker zeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan