BasBQ
Beef en Steak

Big T's Mesquite-grilled classic Angus Burger

 
 
 
 

Big-T

Gemarineerd
Berichten
2.093
Vandaag lekker hele dag onderweg geweest voor mijn grote hobby. Daardoor zat er een lange low&slow sessie niet in vandaag. Maar het is toch weekend, dus de Q moet aan! Vandaag even naar de Amerikaanse supermarkt in Antwerpen geweest. Dit keer weinig Q-spullen, want ze hadden niet veel wat ik nog niet had of kon :p

De volgende zaken hebben we vandaag aangekocht:
Photo23-02-13162223_zpsc1e096f9.jpg


Toen we thuis kwamen was het niet meer lang tot etenstijd. Q aangeslingerd met mesquite (gebruik ik alleen op rundvlees). Het plan was om een lekker burgertje te maken. Niet heel bijzonder, maar samen met ribs wel mijn favoriet. We hadden laatst nieuwe bestelling van beef&steak gekregen dus de Angus burgers waren weer op voorraad! Angus burger voorzien van mijn nieuwe Dizzy Pig Cow Lick Steak rub en de de Q gegooid.

Dit was het resultaat:
Photo23-02-13175900_zps6f81d8bf.jpg


Burger was voorzien van Cheddar, Bacon bits, rode uit, komkommer en SBR's Raspberry Chipotle. Nog eentje dan:
Photo23-02-13175851_zps0f7d5124.jpg


En van binnen:
Photo23-02-13180032_zpsc83c35b4.jpg


Wat vonden we ervan? Mesquite doet het erg goed voor grillen van rund. De rub was erg lekker, tot op heden de enige rub waarvan ik vond dat hij iets toevoegde aan rundvlees, zonder daarbij overheersend te zijn. Ook de Bacon bits waren nieuw. Erg lekker! en makkelijk als je geen bacon in huis hebt!
Kortom, prima klassieke burger zonder veel bijzonderheden. Gewoon een burger zoals een burger bedoeld is!
 
Als jij dat een gewone burger noemt wordt het tijd dat je een paar workshops gaat verzorgen her en der in het land waar men burgers te koop aanbiedt.
Te beginnen in mijn omgeving ;)
 
Weer een lekker voorraadje gescoord!!!!!!
Ian zou jalours zijn.
En ja, wat zal ik zeggen over die burger?????
Nou gewoon 1 woord:

Lekkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
 
weer uit de kunst hoor!!
 
Een hele fijne burger!
 
Zie dat die supermarkt wel een bezoekje waard is  ;)
Ook lekkere burgertjes trouwens!
 
dus dubbel gescoort vandaag, met je inkopen en met je burger, ziet er goed uit
 
Mooie spullen, goede burgers! De meeste rubs van Dizzy Pig zijn heel erg goed! Er is er maar ??n die ik niet erg lekker vind maar dat ligt waarschijnlijk aan mij ;) Maar alles is even bijzonder en lekker.
 
Mooie spulletjes en als de rubs die nu nog in de kast staan op zijn ga ik de dizzy pigs eens proberen :)
 
Lekker geshopped, lekker gegeten, dag prima besteed zo te zien  ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan