BasBQ
Beef en Steak

Big Green Egg XXL

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Voor degenen die het nieuws gemist hebben, Big Green Egg komt met een nieuw model op de markt de XXL.
Ze hadden er ??n die in de VS als Eggzilla mee ging naar beurzen om BGE te promoten maar er was dusdanig vraag naar dat ze hem toch in productie hebben genomen nu. Het rooster is ruim 74 cm in doorsnede!

Het bericht in het Engels: http://www.biggreenegg.com/features/xxl-is-a-big-hit/

IMG_4335.jpg

?Big Green Egg

xxl-mini.jpg

?Big Green Egg
 
ben benieuwd wat dit monster moet kosten!
 
H? h? eindelijk een model waar je fatsoenlijk wat vlees op kwijt kan. ;)
 
Wat een knoepert!
 
kijk, hier kun je wat mee  :)
 
Is daar ook een Eggnesthandler voor te krijgen? Whoehaaa!
 
Dominique zei:
Is daar ook een Eggnesthandler voor te krijgen? Whoehaaa!

Als optie is een trekhaak leverbaar, let wel op: E achter B is wel een vereiste :p
 
Gerard777 zei:
Dominique zei:
Is daar ook een Eggnesthandler voor te krijgen? Whoehaaa!

Als optie is een trekhaak leverbaar, let wel op: E achter B is wel een vereiste :p
Ik heb maar een seicento'tje, ben bang dat als ik optrek, Ei blijft staan, en bumper eraf ligt... Zou wel echt hysterisch zijn Gerard, ik zie het natuurlijk al weer he le maal voor me!!!!! Maar wat een ding zeg, holymoly!
 
Je mag wel een tientonner kopen Gerard om die giganten te bezorgen :)
 
dat is wel een beauty!  (maar mevrouw RedFox zal dat wel niet zo'n goed idee vinden als ik dan al het andere ook wil houden  :) )
 
Dominique zei:
Ik heb maar een seicento'tje, ben bang dat als ik optrek, Ei blijft staan, en bumper eraf ligt... Zou wel echt hysterisch zijn Gerard, ik zie het natuurlijk al weer he le maal voor me!!!!! Maar wat een ding zeg, holymoly!


Mag.........


                  Niet.........


                                      Reageren.......


:-X
 
Piet, ik lig in een deuk hier...... :D
 
ik zit in de eindfase van mijn PP, kern temp was 5 min geleden 84C....spannend... ;)
 
dan had je deze lente echter ook nog je terras, je tuin en je garage moeten vergroten Marcel  :D
 
Eh, het is toch nog geen kerst? Eerst de Pasen volgens mij en als je dan zo'n eitje in je tuin zou vinden! Ik beloof hierbij plechtig dan ik nooit meer haas zal eten.
 
Ik denk dat ik deze neem als camping bbq in de camper  ::)
 
sounds like a plan  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan