BasBQ
Beef en Steak

BGE large vs. Kamado Joe Classic vs. Primogrill Oval large

Zappa zei:
Ja hoor, hebben we eindelijk een keuze gemaakt voor KJ Classic Standalone, met de rvs banden en topvent, tot voor kort te koop voor ? 1195,00:
Is die niet meer leverbaar en gaat iedereen over naar het nieuwe model.

Beste Zappa

Ik heb er nog enkele op stock! Je kan hem nog bestellen op www.kamadobbq.be!
Het zijn inderdaad de laatste in Europa...
 
Kamado Jan zei:
Zappa zei:
Ja hoor, hebben we eindelijk een keuze gemaakt voor KJ Classic Standalone, met de rvs banden en topvent, tot voor kort te koop voor ? 1195,00:
Is die niet meer leverbaar en gaat iedereen over naar het nieuwe model.

Beste Zappa

Ik heb er nog enkele op stock! Je kan hem nog bestellen op www.kamadobbq.be!
Het zijn inderdaad de laatste in Europa...

Dan heb je er nu 1 minder  ;)
 
Zappa zei:
Kamado Jan zei:
Zappa zei:
Ja hoor, hebben we eindelijk een keuze gemaakt voor KJ Classic Standalone, met de rvs banden en topvent, tot voor kort te koop voor ? 1195,00:
Is die niet meer leverbaar en gaat iedereen over naar het nieuwe model.

Beste Zappa

Ik heb er nog enkele op stock! Je kan hem nog bestellen op www.kamadobbq.be!
Het zijn inderdaad de laatste in Europa...

Dan heb je er nu 1 minder  ;)

Daar kan ik wel mee leven, thanks!
 
Nou heren....

Allereerst bedankt voor alle reacties, fijn dat een nieuwkomer direct geholpen word!

De kogel is door de kerk, eerlijk gezegd heb ik de beslissing al enige tijd geleden gemaakt. Alleen heeft bol.com ontzettende steken laten vallen waardoor mijn cadeaubonnen nog steeds niet allemaal geleverd zijn. Vanmiddag heeft men bevestigd dat men morgen en overmorgen alle overige bonnen toesturen. Dit betekent dat ik eindelijk vrijdag mijn bestelling kan gaan plaatsen en hopelijk, wanneer men alles op voorraad heeft, zaterdag alles kan gaan ophalen!

De keus is uiteindelijk gevallen op de Primo Grill Oval XL

Uiteraard volgende in dit topic de foto's, wanneer het geheel gearriveerd is!


Gr. Japo
 
Proficiat, hier zul je veel plezier van krijgen !
 
BertM zei:
Goede keus!
Hoop voor jouw dat ze snel kunnen leveren, zou in ieder geval je oude nog niet op marktplaats zetten, mijn levering heeft 6 weken geduurt
Maar dat nadeel is snel vergeten, top ding om mee te werken!

De beste mensen, www.meerbbq.nl die via BOL.com uitlevert heeft alles op voorraad staan. Daar heb ik al contact over gehad.
Heb minder vertrouwen in de uitlevering van de cadeaukaarten van BOL.com, gezien ik daar al vanaf half januari op wacht....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
zijn de upgrades de moeite waard om voor de KJ Classic ll te gaan? Ik vind de RVS variant qua uiterlijk mooier. Qua prijs ontlopen ze elkaar niet veel volgens mij.

Vandaar even mijn vraag. Bedankt voor het meedenken!
 
Jammer dat ze ook in 2017 weer aan het rood vast houden. Dat past zo enorm niet bij de rest van de tuin, dat het geen optie is.
 
Ik krijg heel enthousiaste reacties op mijn rode KJ.
 
Zappa zei:
Ik krijg heel enthousiaste reacties op mijn rode KJ.

Das heel mooi, het gaat er om dat jij tevreden bent, wat een ander ook van merk, kleur of model zegt.
En gelukkig maar anders reden we allemaal nog steeds in een zwarte T-ford.

Persoonlijk geef ik er niets om wat een ander er van denkt. Als ik iets mooi vind dan is dat zo.
 
Het gaat er ook om wat IK mooi vind in mijn tuin ;-)
Maar ik vind het jammer dat er niet 2 kleuren zijn bijvoorbeeld.
 
Naar aanleiding van enkele tips hier en op andere fora... Na het lezen van "het kolen"... Etc etc...

Ik heb gekozen voor de primo grill oval XL!

Iedereen bedankt voor het meedenken en aanleveren van zijn/haar meningen en ervaringen! Thnx!

eb3d7a511ea63215ee9636973d32223d.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Erg mooi!
 
Echt mooi inderdaad. Wat is dat voor werkblad?
 
Terug
Bovenaan Onderaan