BasBQ
Beef en Steak

Betaalbare Keukenmachine met gehaktmolen

rdmeijer

Vuurmaker
Berichten
82
Beste mede BBQ-liefhebbers,

Ik ben op zoek naar een goede gehaktmolen. We eten vaak gehakt en ben wel een beetje klaar met al die supermarkt rommel. Naast gehakt voor regelmatig keuken gebruik zal het uiteraard ook gebruikt worden voor burgers, kebab enz enz.

Nou wil ik ook zelf pizza leren maken en houdt mijn vriendin van het maken van taarten, en wellicht dat we dan ook zelf brood deeg kunnen maken voor kebabs / shoarma :)

Natuurlijk zou ik graag een kitchenaid met alle toeters en bellen willen maar dat geld wil ik er nou ook weer niet aan uitgeven.

Hebben jullie ervaring met een keukenmachine inclusief goede gehaktmolen tot een max van 300?? Ben niet merk gebonden.

Ben benieuwd! Het zal het koken en het BBQen weer een stuk uitgebreider maken :)

Alvast bedankt,
Robin
 
Ik heb geen ervaring, maar heb gisteren de Philips HR7958 Advance (900 Watt) in huis gehaald, daar zit wel een gehaktmolen bij:
Philips-332010913-HR7958_00-PA1-global-001-zoom.tif

Deze kost volgens mij ?279,-.

Via forumlid Martijn aka Langemakki had ik eerst de Philips Avance Keukenmachine (HR7978/00) besteld, deze is 1000 Watt en, behalve de kleur, hetzelfde.
9200000031385469_1.jpg

Via de rentepunten van Martijn, die ze gratis aanbied aan forumleden (http://www.bbqgenootschap.nl/forum/de-rookkamer/rente-punten-ing/msg184245/#msg184245), kost deze ?229,- (excl. verzend- en administratiekosten). Koopje.
Uiteindelijk zijn we toch voor de witte gegaan.

On topic: geen ervaring, maar wel mooi ding binnen je budget.
 
Voor 229,- ziet dat er zeker aantrekkelijk uit!
Hoe werkt dat met die punten? Waar moet je hem dan kopen
 
Betalen met rente punten gaat als volgt:

Ik heb 65.000 punten rentepunten waar ik niets mee doe; die kan ik wel gebruiken om een apparaat via de ING website te bestellen.
Nadeel is dat het apparaat, boven de ? 200, wordt bij mij thuis afgeleverd in Barendrecht.
Als je in de buurt woont geen probleem, echter ver weg dan komen er extra verzendkosten bij, hoeveel? dat weet ik niet.
Garantie voorwaarden kan je zien op de ING website https://rentepunten.ing.nl/home
 
Ik zie het inderdaad.
70? korting is best flink ja.

Hoe werkt dat met die spaarpunten? Heeft iedereen dat bij de ING?
 
rdmeijer zei:
Ik zie het inderdaad.
70? korting is best flink ja.

Hoe werkt dat met die spaarpunten? Heeft iedereen dat bij de ING?
Rentepunten en uw spaarrente
Als u spaart bij ING, krijgt u Rentepunten cadeau. Daarmee winkelt u in een van de voordeligste online winkels van Nederland.

Aldus ING...
 
Ben even gaan informeren bij me Pa. Hij zit ook bij de ING
Die heeft na inloggen blijkbaar meer dan 120.000 punten. Hij wist er niet vanaf :)

Bedankt voor de tip!

Wellicht staan er meer dingen op!
 
Ceriel zei:
Rentepunten en uw spaarrente
Als u spaart bij ING, krijgt u Rentepunten cadeau. Daarmee winkelt u in een van de voordeligste online winkels van Nederland.

Aldus ING...
Maar krijg je ook punten als je internetbankieren niet gebruikt?
Mijn moeder heeft zit o.a. bij de ing, maar heeft daar geen internet sparen moet nog geactiveerd worden.
Mocht het wel zo zijn, dan kan ik wellicht haar punten gebruiken  ;)

Gr,
Blefke
 
joko zei:

Ik heb de 57 Master Touch!
Hoopte op accessoires als de spit :) die moet het vrouwtje kopen volgende maand als ik Jarig ben ;)

@Blefke
Ik zou het niet weten. Mijn Pa heeft wel internet bankieren.
Zelf zit ik bij ABN al mijn hele leven ;)

Ontopic:
Lees wel dat bij de vleesmolen maar ??n schijf die vrij grof gehakt maalt. Zou je daar ook andere schijven los voor kunnen halen?

 
Ik gooi het zomaar over een andere boeg... DE gehaktmolen is een Porkert!

En als je vrouw een bakfanaat is kun je met een Kitchen Aid niet stuk.
 
Check zo nu en dan de folder van de Lidl staan regelmatig betaalbare elektrieke vleesmolens in en dan investeren in een mooie staande mixer van bv Kitchen Aid. Zelf gebruik ik een Princess vleesmolen en heb ik een Solis staande mixer.
 
Dat gaat allemaal boven het budget wat ik er voor wil uitgeven.
Zo een kitchenaid met alle toeters en bellen vind ik zonde voor de 10x dat ze een taart maakt per jaar.

We kunnen altijd nog een keer upgraden als het echt bevalt.

Maar jullie hebben ook geen idee of je zo een vleesmolen kan voorzien van universele schijfjes?
 
Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat een losse keukenmachine en losse vleesmolen geen optie is :)
Een goede keukenmachine a 250? en vleesmolen a 50 zou ook kunnen..

 
Ik heb m'n Porkert voor heel weinig op Marktplaats gevonden. Zoek op vleesmolen..
M'n Kitchenaid trouwens ook.. Nieuw voor minder, maar niet weinig.. Adverteerder heet Sven.
 
Sander72 zei:
Ik gooi het zomaar over een andere boeg... DE gehaktmolen is een Porkert!

En als je vrouw een bakfanaat is kun je met een Kitchen Aid niet stuk.

Sander bijna +1, met een kanttekening ;) ;) ;) :D

De Porkert is een wereld gehaktmolen, onverwoestbaar, ik heb hier een nr. 32 staan, maar het is een handmachine.
Deze heb ik ooit aangeschaft om voor de poezenkinderen BARF te malen (konijnen, wilde eenden, kwartels, patrijzen met bot en al)
Maar ook voor ons zelf gehakt draaien werd al snel heel populair
Dat handwerk werd best wel zwaar elke maand ruim 10 kilo te draaien inclusief bot.
Daarvoor (en ook voor ons eigen gehakt) heb ik de Jupiter gehaktmolen bij Vuur & Rook gekocht, een monster.
De Kitchen Aid is ook een geweldig apparaat, en lekker robuust, heb hem zelf niet maar wat vrienden wel.

Nu is er voor de Kitchen Aid ook een gehaktmolen opzetstuk van Jupiter.
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor die combi gaan.

1 Tip betaal eventueel iets meer bij Vuur & Rook dan bij een of andere vage Webshop.
Martijn van Vuur en Rook heeft een top service en al koop je een kwaliteits product er kan altijd iets niet helemaal naar wens/orde zijn.
(de bezorger laat bijvoorbeeld het pakket op de grond vallen, OOPS)

Nee, ik heb geen aandelen of financiele belangen in V&R, ik vind het gewoon een goudeerlijk bedrijf.
 
Ik snap dat jullie een KitchenAid etc aanbevelen. Maar het budget laat dat niet toe.. Zelfs 2e hands zit je met een gehakmolen etc al zo aan de 5/600?.
 
doorsparen loont zich bij de kitchenaid echt en prachtige machine.
ik heb zelf een westmark fleishwolf molen, lijkt op eenporkert maar is china aanmaak kan daarom volgens Martijn van vuur en rook dikker in de zink zitten omdat het verzinken daar massaal gebeurd, kan je universele platen voor kopen met de kans dat je even een schuurpapiertje door de pasrand van je molen moet halen

voor de kitchenaid.. meer taarten bakken, hamburger buns zelf maken, hot dog broodjes, worsten broodjes....
dat ding is onverslijtbaar en zijn geld waardt
 
Hier erg tevreden met de Kmix tegenhanger van de kitchenaid.
Prima gehaktmolen er bij besteld en we doen er nu al 2-3 jaar alles mee. Pasta opzetstuk en slowjuicer zelfs. Je kan er alle kanten mee op.
Deeg voor taart , pizza en brood is geen punt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan