BasBQ
Beef en Steak

Beide Maverick probes gelijktijdig stuk.

 
 
 
 

Mac

Gerijpt
Berichten
3.494
Na vorig weekend voor het eerst sinds 4 maanden weer een te hebben gebarbecued, bleken mijn beide Maverick sensoren het te hebben begeven  :-O
Ik ben er altijd zuinig op, bewaar ze altijd in de originele doos, in een kast in huis.
Het enige wat ik voorzichtig schoonmaak is punt van de food probe, en verder niet.

En na 4 maanden niet te hebben gebruikt, zijn ze beide stuk !!!
Beide gaven LLL of HHH aan.

Toevallig heb ik nog een ET-73 van ons team liggen, en heb ik deze probes aangesloten, en toen werkte het wel (dus conclusie mijn probes zijn stuk !)
Erg vreemd.

Inmiddels nieuwe besteld bij Barons BBQ Bussines. (dat dan weer wel, want kan natuurlijk eigenlijk niet zonder)

Mac

 
@camiel

Ja, vind het helaas ook erg bijzonder.
Heb ze idd van plaats verwisseld, maar probleem bleef hetzelfde. (connectors waren/ zijn overigens wel schoon)
Wilde ze nu, na jou tip op de 72 proberen, maar deze verstrooide professor weet ff niet meer waar ik de probes gelaten heb (vroeger had ik daar iemand voor, die wist dat wel), dus dat kan ik helaas niet meer proberen, echter kan ik mij eigenlijk niet voorstellen, dat ze het nu ineens wel zullen doen hoor)
En de bbq probe heeft trouwens in het begin nog heel eventjes gewerkt.

Erg zonde iig

Mac
 
Maar elk nadeel heeft zijn voordeel.
De nieuwe probes zijn wel zo'n 2m lang lijkt het. (en das dan wel weer fijn  :) )

Mac
 
Nee Emiel, ik heb de draden nog nooit te dicht bij de houts/kooltjes/ gehad, en ga er altijd behoedzaam mee om.
Kan het ook niet verklaren.
Vette pech denk ik.

Mac
 
structor zei:
2x vette pech, murphy neemt altijd vrienden mee...

Of zou dat Mrs. Murphy zijn die Mr. Murphy verplicht om eerst te gaan.....
 
En wat kostten die nieuwe probes dan? En zijn ze inderdaad zoveel langer?
 
Garantie is ook een woord kan me niet indenken allebei tegelijk stuk.
 
dat is flink balen Marcel
 
@Dominique
Zojuist ff met die van de 72 nagemeten (weet niet meer waar ik de originele heb), en de nieuwe blijken ongeveer 2,5 x zo lang. (om en nabij 2m)
Tevens zijn de snoeren iets dikker, en voelt het wat degelijker aan (zegt natuurlijk niets over de kwaliteit h?)

Barons Barbecue Business
Had best goedkoper gemogen, maar ik heb er geen nieuwe Maverick voor.

10158735944_a5c0ce4068_z.jpg


Mac
 
Ok dan! Top dat je even de moeite hebt genomen.
 
Ach kleine moeite hoor.
Was het hoogte punt van mijn avond  :)|
Jij ook bedankt  :)

Mac
 
Bij mij zijn ze ook allebei al gesneuveld in de "hitte van de strijd". Heb de food probe er wel in laten zitten met searen (dom!) maar dat had ik ook met de iGrill gedaan, heb het idee dat die beter tegen hitte kan dan de snoeren van de maverick, iGrill snoeren zijn ook gekleurd maar werken nog steeds prima, zouden die passen in de maverick?!?!?!
 
Mac zei:
@Dominique
Zojuist ff met die van de 72 nagemeten (weet niet meer waar ik de originele heb), en de nieuwe blijken ongeveer 2,5 x zo lang. (om en nabij 2m)
Tevens zijn de snoeren iets dikker, en voelt het wat degelijker aan (zegt natuurlijk niets over de kwaliteit h?)

Barons Barbecue Business
Had best goedkoper gemogen, maar ik heb er geen nieuwe Maverick voor.

10158735944_a5c0ce4068_z.jpg


Mac


Welke heb je dan besteld?
De "orginele" Maverick probe's van 14.5.
Of de "hybride" voor food and/or heat van 19.50?

Want als er 1 ding balen is van probes is dat ze te kort zijn...

Dus als ik nu bestel wil ik wel meteen de goede...  ;)
 
Zo, ik heb even moeten spitten voor je, maar onderstaande heb ik besteld destijds..

Mav-ET-732-food Maverick Thermometers, Maverick ET-732 Food probe 1 ? 14,50
Mav-ET-732-temp Maverick Thermometers, Maverick ET-732 Temperatuur probe 1 ? 19,00

Mac
 
Super... en deze zijn met "lang snoer" toch?


Ik ga ze gelijk bestellen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan