BasBQ
Beef en Steak

beginnersteam wedstrijd bbq

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
[size=12pt]Iedereen bedankt voor de reacties, we zitten vol[/size]

Als dit een geslaagd concept is, gaan we het volgend jaar weer doen

de naam gaat worden Triple-T, The Training Team

Omdat er best veel mensen zijn die toch wel graag eens mee zouden willen doen met een bbq wedstrijd, maar de drempel te hoog vinden, heb
ik het idee opgepakt om voor een 8-tal mensen die interesse hebben in het wedstrijdbbq gebeuren een team te gaan vormen.
Dit zal een team zijn wat dan gaat bestaan uit 8 mensen waarmee we dan 2 keer een weekend gaan oefenen en uiteindelijk mee gaan doen met de Cook Off.

Onze kippenkoningin (Dominique) komt jullie uitleg geven over hoe de kip te bereiden

Dus als er mensen ge?nteresseerd zijn kunnen ze dat aangeven en gaan we data prikken om te oefenen.
de kosten hiervan zijn 50 euro per persoon, daarin zit het wedstrijdvlees, en de inschrijving voor de Cook Off

uiterste inschrijfdatum is 28 juni. bij minder als 8 mensen gaat het niet door, ivm de kosten

Het was eerst het idee om 2 oefen weekenden te houden maar doordat het ook vakantie tijd is kunnen veel mensen 1 van de weekenden niet.
Nu gaan we op zaterdag de ribs, pork en brisket voorbereiden en komt Dominique de kip uitleggen en voordoen. Ik zorg voor de tenten, de WSM's snijplanken en al wat we nodig hebben tot het avondeten op zaterdag en ontbijt op zondag morgen toe. Neem zelf stoelen mee, en evt een deken om warm te blijven snachts en waar je dan in je stoel lekker even een paar uur je ogen dicht kan doen

de Society Cook Off is op 10 en 11 oktober

deelnemers:

Ursula (Ursje)
Sander72
Jeroen_S
Michel (collega Sander72)
DeRooie (Patrick)
El Fumarole (Jeroen)
Tom Hendriks

reserve lijst:
 
Beste Leo, het lijkt mij geweldig om mee te doen... dolgraag dus!
 
Zoals gisteren al gezegd, echt een super idee!

Even voor  de goede orde, de oefendata zijn hele weekenden? En waar gaan die oefenweekenden plaatsvinden?
 
Lin zei:
Zoals gisteren al gezegd, echt een super idee!

Even voor  de goede orde, de oefendata zijn hele weekenden? En waar gaan die oefenweekenden plaatsvinden?

ja Linda, dat is van zaterdag rond de middag tot zondag ergens, dat kan ook bijna niet anders als je ook al je voorbereidingen aan het vlees wil doen, en het daarna op de WSM gaat, dan heb je die tijd echt nodig.

De weekenden zullen hier in Oegstgeest plaats vinden
 
Hmmmm tja, dan wordt het helaas wel heel lastig voor mij....  :(

Mag ik op de reservelijst? Als er niet genoeg mensen zijn kan ik altijd nog kijken of ik op de een of andere manier iets kan gaan organiseren... Das weer het nadeel van wonen in het hoge noorden....  X(

 
Lin zei:
Hmmmm tja, dan wordt het helaas wel heel lastig voor mij....  :(

Mag ik op de reservelijst? Als er niet genoeg mensen zijn kan ik altijd nog kijken of ik op de een of andere manier iets kan gaan organiseren... Das weer het nadeel van wonen in het hoge noorden....  X(

ja hoor, ik zal je als reserve erbij zetten
 
Jammer dat ik al verplichtingen heb dat weekend in oktober  :) , anders had ik graag meegedaan...
Succes!
 
Praatjes vullen geen gaatjes Ceriel. Stuur Jorik dan maar =))
 
Lijkt me leuk Leo kan alleen het eerste oefen weekend niet is dat een probleem?
 
barts zei:
Lijkt me leuk Leo kan alleen het eerste oefen weekend niet is dat een probleem?

Dat is denk ik wel lastig, het eerste weekend wordt jullie allemaal uitgelegd en voorgedaan hoe het vlees voor te bereiden, het 2e weekend mogen jullie zelf aan de slag, dus is het zeker heel zinvol om r ook het eerste weekend bij te zijn
 
Hoe moet ik me dat weekend voorstellen? 2x afreizen naar Oegstgeest of blijven we bij jou in de tuin slapen naast het vlees? ;)
 
mrwolf zei:
Hoe moet ik me dat weekend voorstellen? 2x afreizen naar Oegstgeest of blijven we bij jou in de tuin slapen naast het vlees? ;)

zo ongeveer het laatste, zie het als een wedstrijd draaien, dus je bent 's-avonds laat nog bezig en 's-nachts moet er al vlees op.
maar ik zal wel zorgen voor een paar slaapplekken, zodat er door iedereen wel een paar uur geslapen kan worden  ;)
 
Oeps.... kunnen we 25 en 26 juli in Duitsland oefenen? Ben dan met vakantie.
 
kom je daar niet eens voor terug dan? ;)
 
Leo zei:
barts zei:
Lijkt me leuk Leo kan alleen het eerste oefen weekend niet is dat een probleem?

Dat is denk ik wel lastig, het eerste weekend wordt jullie allemaal uitgelegd en voorgedaan hoe het vlees voor te bereiden, het 2e weekend mogen jullie zelf aan de slag, dus is het zeker heel zinvol om r ook het eerste weekend bij te zijn

Dan gaat het helaas over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan