BasBQ
Beef en Steak

Beginnende bbqer

JochemW

Tondelzoeker
Berichten
6
Hoi mijn naam is Jochem en ik kom me even voorstellen. Laten we beginnen met m’n bbq dit is momenteel een basterd compact. Ik ben hiermee begonnen omdat ik vorig jaar nog niet wist of ik er klaar voor was om gelijk geld uit te geven voor een grote. Maar ik vind dus bbq op een kamado het meest geweldige wat er is. Het low en slow vind ik zo cool en lekker. Word er helemaal gelukkig van.
Waar ik wel tegen aanloop is dat ik vind dat de temperatuur en heel moeilijk te beheersen is en dat hij eigenlijk te klein is om volledige gerechten te maken of voor meer dan 2 man te koken. Dus ik ben aan het sparen voor een kamado Joe Classic 2. Evenals het bedenken en uittekenen van een buitenkeuken want het badkamer meubel die ik in de tuin heb gezet is na 2 jaar op. Ik heb hier al velen draadjes gezien voor inspiratie!
Hier een foto van mijn huidige setup
IMG_4076.jpeg
 
Welkom Jochem!

We zijn allemaal ergens begonnen.

Lekker koken en ondertussen doorsparen.
 
Welkom hier jochem.
 
Welkom ! Niet slecht om met te beginnen meteen een Bastard !
 
Welkom Jochem
 
Welkom Jochem, ook ik ben meteen in het diepe gesprongen met een Bastard en ook ik heb een beetje moeite met het vinden van een stabiele temperatuur maar wat ik van de mensen van dit genootschap begrijp is dat je gewoon veel lekkers klaar moet maken om te "oefenen" :) en zeker veel geduld met de "schuifjes". Ben benieuwd naar de eerste foto's van gerechten.
 
Welkom Jochem.
Veel plezier hier en met de hobby.


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom Jochem, ook ik ben meteen in het diepe gesprongen met een Bastard en ook ik heb een beetje moeite met het vinden van een stabiele temperatuur maar wat ik van de mensen van dit genootschap begrijp is dat je gewoon veel lekkers klaar moet maken om te "oefenen" :) en zeker veel geduld met de "schuifjes". Ben benieuwd naar de eerste foto's van gerechten.
IMG_7884.jpeg
IMG_7874.jpeg
IMG_7888.jpeg

Dit was het eerste wat ik erop heb gemaakt 😁 was echt heerlijk
 
Zo dan, jij laat er ook geen gras over groeien :cool:
Ziet er echt heerlijk uit.
 
Welkom Jochem en veel plezier hier👍🏻🔥
 
Jochem, van harte welkom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan