BasBQ
Beef en Steak

Beer Can Chicken op de WGA

 
 
 

Imperial Guard

Pitmaster
Berichten
749
Zoals de titel al verhult, ik wil graag BCC op de WGA maken iemand hier ervaring mee, of is dit ?berhaupt mogelijk? Een niet al te grote kip en een relatief klein blikje bier ;)

Nu ik eenmaal besmet ben geraakt met het Q virus wil ik alles wel proberen te maken en zeker de uitdaging aangaan op de WGA.
 
BCC weet ik niet of dat kan, lijkt me niet maar daar heb ik nog geen ervaring mee.
Heb wel gehoord dat je een Road Kill Chicken kan maken. Dat is ook een hele kip, alleen dan opengeklapt. Dat zou moeten passen.
Misschien lukt het wel als je het rooster eruit laat en de BCC op het kolenrooster zet in een aluminiumbakje, ff checken of dat past... Succes!!
 
Tom Hendriks zei:
BCC weet ik niet of dat kan, lijkt me niet maar daar heb ik nog geen ervaring mee.
Heb wel gehoord dat je een Road Kill Chicken kan maken. Dat is ook een hele kip, alleen dan opengeklapt. Dat zou moeten passen.
Misschien lukt het wel als je het rooster eruit laat en de BCC op het kolenrooster zet in een aluminiumbakje, ff checken of dat past... Succes!!

Thanks voor je info! Alleen krijg ik dan geen sticker ;)
 
Beercan kuiken lukt qua ruimte denk ik wel, alleen moet je dan op zoek naar een kleiner bierkblikje  ;)
 
santino zei:
Beercan kuiken lukt qua ruimte denk ik wel, alleen moet je dan op zoek naar een kleiner bierkblikje  ;)

Klopt of een spacer laten maken zodat de deksel 20cm hoger staat  :D
 
Of het blikje iets verder inbrengen :D
 
Maar hier uit kan ik opmaken dat niemand dit soort acties op de WGA heeft geprobeerd :p
 
Thanks voor de reacties! Wanneer we terug zijn van vakantie ga ik wel met een rolmaat op pad naar de poelier  :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan