BasBQ
Beef en Steak

Beef&Steak verkooppunten?

rdmeijer

Vuurmaker
Berichten
82
Vanmorgen kwam ik er achter dat er bij het pompstation Amigo in Hoofddorp (bij de kwikfit) een Beef&Steak verkoop punt zit.
Een hele vitrine met allemaal spullen van Beef&Steak! Op hun website ( http://www.beefensteak.nl/nl/ )kan ik niks vinden over verkoop punten.

Kennen jullie nog meer van dit soort plekken?
http://www.amigotankstations.nl/amigo-hoofddorp/

nqag7o.jpg

30hyg7t.jpg
 
voor zover ik weet is dit het enige externe verkooppunt van Beef & Steak
 
Volgens mij ook de eerste, wellicht omdat er zover Hoofddorpers bestellen bij Beef en Steak. Wel leuk om te zien dat die ook wordt aangevuld. 1 nadeel aanbiedingen gelden niet bij hun wist de eigenaar me te vertellen.
 
Ah Richard jij bent er wel eens geweest :) Kom je ook uit Hoofddorp?
Nou het scheelt me alweer 6? bezorgkosten. Dus ik denk wel dat het uiteindelijk misschien voordeliger is als ik maar 2 dikke ribbels koop.

Wel leuk, hij zit op 5 minuten van mijn huis :)
 
Ja ook Hoofddorper :) Veel hier op het Genootschap. En je kan idd lekker zelf zoeken. Had laatst een paar dunnen ribben van Beef en steak, wellicht toeval. Maar even op zaterdag een Picanha voor zondag halen is wel relaxed idd. Ze zitten op 100 meter afstand van kantoor en 10 minuten fietsen van huis. lekker makkelijk :)
 
Ik zag je ook al reageren op Facebook op een groep waar ik ook lid van ben :D

Nou ik ga wel regelmatig even bij de benzine pomp kijken dan voor lekker stukje vlees.


Is hij er het hele jaar of alleen tijdens 'het seizoen'.
 
Smoke en bbq zeker?? Ja leuke groep :) Maar of hij het hele jaar open is weet ik niet. Mijn seizoen loopt van 1/1 to 31/12 dus hoop van wel :)
 
Richard Soeteman zei:
Smoke en bbq zeker?? Ja leuke groep :) Maar of hij het hele jaar open is weet ik niet. Mijn seizoen loopt van 1/1 to 31/12 dus hoop van wel :)

Nee je reageerde op iets van Je bent Hoofddorper als... ;)

Ik ga van de week even bij die eigenaar buurten!
 
Hij heeft buiten vlees van Beef&steak dus ook Dammers houtskool, kokosbriketten, verschillende rubs en andere BBQ dingetjes.

Hij is niet seizoensgebonden en is zelf ook een liefhebber!

Wel fijn, je kan vanalles bij hem bestellen en dan heb je de verzendkosten niet.

Top voor de Q liefhebbers uit Hoofddorp en omgeving. Mag nog wel wat doen aan zijn naambekendheid!
 
rdmeijer zei:
Hij is niet seizoensgebonden en is zelf ook een liefhebber!

Goed om te weten
 
Goed om te weten voor deze Lisser. Vaak genoeg in Hoofddorp.  ;)
 
Ter Aar is niet de andere kant van de wereld voor Lisse.. Gewoon genoeg bestellen komen ze het afleveren in een koelwagen op een gewenste dag.

Leuk concept. Zag in de gauwigheid dat ik er was dat ze meer bbq producten verkopen. Sauzen, rubs en houtskool.
 
Handig om te weten, daar ga ik vd week maar eens winkelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan