BasBQ
Beef en Steak

bcc

 

desiree

Sprokkelaar
Berichten
34
vandaag maar eens zelf bcc gemaakt. moest er maar eens van komen.



mooi kippetje van de kippeboer



op de bbq met aardappels



kip is gaar en ook de aardappels met knoflookboter en raclettekaas




een geslaagd menu

bedankt voor het kijken
 
Dat is op je verjaardag natuurlijk een extra feestelijk tokkie! Dubbel gefeliciteerd!!
 
Van harte met je tok!! :p
 
het was een lekker kippie, nu kunnen we samen tokkelen  :)
 
Lekker kippie Desiree, daar kan Leo nog wat van leren! ;)









Geintje hoor, Leo. :)
 
Gefeli met je tokkie, Desi!
 
Proficiat met je tokkie en ook nog met je verjaardag van gisteren  :)
 
structor zei:
Ik sluit me volledig bij Leo Geert aan. Ook van mijn kant een verlate felicatie met je verjaardag en ook zo voor je tokkie.

[edit]pfff niet helemaal helder[/edit]
Joh.... Niks voor jou Emiel, whoehaaaa!!! Sorry, je moet ze ook niet klaar leggen, dan moet ik wel scoren ;)
 
Dominique zei:
structor zei:
Ik sluit me volledig bij Leo Geert aan. Ook van mijn kant een verlate felicatie met je verjaardag en ook zo voor je tokkie.

[edit]pfff niet helemaal helder[/edit]
Joh.... Niks voor jou Emiel, whoehaaaa!!! Sorry, je moet ze ook niet klaar leggen, dan moet ik wel scoren ;)

Hahaha
 
Onder de bbq misschien? Kip ligt volgens mij op zijn zij. Ik kan geen beercan ontdekken.nou ja als het maar smaakt. By the way aardappel looks goood!!
 
Vuurvlieg zei:
Onder de bbq misschien? Kip ligt volgens mij op zijn zij. Ik kan geen beercan ontdekken.nou ja als het maar smaakt. By the way aardappel looks goood!!

Hij staat echt overeind hoor, kijk maar goed.
Bij foto 2 is het het beste te zien.
 
Vuurvlieg zei:
Onder de bbq misschien? Kip ligt volgens mij op zijn zij. Ik kan geen beercan ontdekken.nou ja als het maar smaakt. By the way aardappel looks goood!!

Wat een onzin, je kijkt boven op de schouders van de kip dus die staat echt wel overeind! En zonder blik blijft die kip nooit zo netjes staan.


 
Gewoon onder de kip toch? Denk een normaal blikje aan de vorm van de kip te zien. Bij een halve liter is hij wat rechter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan