BasBQ
Beef en Steak

BCC zonder BC

 
 

Caspar

Kooltjesharker
Berichten
209
Hebben jullie dat ook wel eens?  In de vaste overtuiging dat ik nog wel een paar blikjes had staan, begonnen aan mijn bcc.
Als vervanging een groenteblik open gemaakt, maar die hebben een coating aan de binnenkant. Dat durfde ik niet goed.

Uiteindelijk maar gekozen voor een rekje.

508d9f1e59f39f48cfbec88e3019af9f.jpg



b89d75b5db5a7ab8189f70d4ada2a694.jpg


ffc4d8a0b30f3ee49145a9f645fe5891.jpg


45d749cb9a87920288fe72ec06f17250.jpg
 
En????? is het goed gekomen?
 
Heerlijk hoor canless beer can chicken :p en die appelen? Kip patat en appelmoes?

Maar dat kippetje gaat vast smaken!
 
Moet goed gaan zo toch. Kom maar op met die eind foto. Houd ons niet langer in spanning.
 
maakt mij ook wel nieuwsgierig
 
Ik heb het idee dat ik kip op deze manier altijd lekkerder vind dan wanneer ie zo'n blik in zijn opening heeft gehad, ik denk dus dat het best goed is gekomen met dit kipje!
 
Goed begin, nu de finish nog bekijken ;)
 
Het was een goeie kip!  Doen we nog eens vaker.
 
Lekker chickie!
 
Mooi kippetje! Verschillende tests hebben al uitgewezen dat een blik bier 0% toegevoegde waarde heeft, dus dit zal vast gesmaakt hebben.
 
Ik vind een kip een stuk lekkerder als ie een uurtje in de pekel heeft gezwommen.
 
Corporal zei:
Ik vind een kip een stuk lekkerder als ie een uurtje in de pekel heeft gezwommen.
en stukken meer lekkerder na een etmaaltje in de pekel.

steady eddy zei:
M4rtijn76 zei:
Mooi kippetje! Verschillende tests hebben al uitgewezen dat een blik bier 0% toegevoegde waarde heeft, dus dit zal vast gesmaakt hebben.

Die ervaring heb ik ook, een goeie kip heeft niks in zijn achterste nodig.

linke oordeel maar qwa smaak mee eens,,enigste voordeel is op blik wordt ie egaler bruin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan