BasBQ
Beef en Steak

BBQguru

BBQguru

Sprokkelaar
Berichten
25
Hi BBQers,
Ik ben Harry aka BBQguru.nl, de naam heb ik aangenomen niet omdat ik zo goed met de Q maar omdat ik iets heb met American Bar B Que en hun producten waaronder ook theBBQGURU producten.

Daarnaast zit ik in het bestuur van het Nederlandse Barbecue stichting die het NK BBQ organiseert en in de WBQA. Door in deze organisaties deel te nemen probeer ik een bijdrage te leveren om het BBQ te promoten en te stimuleren.

Vanwege mijn ding met American Bar B Que is er een april een evenement waar een kook en jury cursus wordt gegeven in samenhang met de Tony Stone BBQ competition. Dit doe ik met samenwerking van de KCBS, de grootste Amerikaanse BBQ organisatie die vele honderden wedstrijden organiseert in Amerika.

Mijn missie is om de in Europa een wedstrijdcompetitie te realiseren gebaseerd op de Amerikaanse regels. Dit in samenwerking met alle bovengenoemde BBQ organisaties.

Van mij zal je niet veel recepten op het forum voorbij zien komen maar ik wil graag de informatie delen die beschikbaar komt vanuit de BBQ organisaties.

Harry




 
Harry, welkom bij het BBQ Genootschap.

Wij verheugen ons nu al op het Tony Stone event in april 2012.
 
Hoi Harry,

Welkom bij het genootschap!
 
Hallee Harry,fijn dat je de ingang hebt gevonden.
Veel recepten is niet nodig,maar doe er nu eens één die voor iedere bbq-er de opmaat is naar het amerikaanse Q-en.(of grillen).
 
Ha Harry, leuk dat je je meld!
 
hoi harry!
 
welkom harry
 
Welkom,
 
Hallo Harry.
 
Hoi Harry, van harte welkom
 
Van harte welkom ben benieuwd naar je nieuwtjes?
 
Terug
Bovenaan Onderaan