BasBQ
Beef en Steak

BBQgenootschap wintermeating: zondag 25 januari 2015

Ik kom zeker langs, zal kijken of/en wat ik zal maken.
Sandra gaat waarschijnlijk ook mme en er komen misschien 2 gasten.
 
Helaas, (weer) werken  :(( :(( :(( ~X( ~X( ~X(
 
Zoals het er nu uit ziet ben ik er ook bij!!
 
Heee leuk...

Ik ben er ook bij .. als er veel sneeuw  ligt en koud is  :D  ben ik het al gewend 

Gezellig !!

Veel Groeten
 
:)
 
Helaas ...... 25 januari 2015 is bij ons een niet haalbare datum voor een meating. Maar we hebben straks weer een heel jaar voor ons liggen, dus het moet lukken om sommigen van jullie af en toe "in het echt" te treffen.
 
Is er nog iemand die een 2XL of liever nog 3XL genootschaps T-Shirt heeft liggen die ik tijdens de wintermeating even kan passen?
Ik zou graag een keertje passen voordat ik er zelf eentje bestel...  :D
 
Kunnen we misschien ook een BBQ Genootschaps karaoke wedstrijd organiseren tijdens de wintermeeting?
Ik heb van (extreem) goed ingelichte bronnen vernomen dat Bert graag zijn persoonlijke versie van Madonna ten gehore wil brengen.

SORRY BERT, IK KON HET NIET LATEN.....

=)) =)) =))
 
Dat lijkt me echt ultiem :D
 
Zoals ik al eerder zei, de ruimte is te klein voor de benodigde apparatuur en stage.
Ik ga geen concessies doen.
Bovendien wordt met de fans het aantal personen te hoog en kan de meeting niet doorgaan.
Onze verzekering dekt dat ook niet.
 
ReneR neem jij je bbq mee of je container ;)
 
Bert zei:
Zoals ik al eerder zei, de ruimte is te klein voor de benodigde apparatuur en stage.
Ik ga geen concessies doen.
Bovendien wordt met de fans het aantal personen te hoog en kan de meeting niet doorgaan.
Onze verzekering dekt dat ook niet.
Jammer, ik ben gek op karaoke! Ik had graag een duet gedaan met Bert!
 
Bert zei:
Zoals ik al eerder zei, de ruimte is te klein voor de benodigde apparatuur en stage.
Ik ga geen concessies doen.
Bovendien wordt met de fans het aantal personen te hoog en kan de meeting niet doorgaan.
Onze verzekering dekt dat ook niet.

Gelukkig, dan kan ik er toch gewoon bijzijn... ik @#$&%#@! KARAOKE!  ;)
 
Het is handig wanneer je komt, om hier even aan te geven wat je wilt gaan maken op je bbq.
Dan kunnen de anderen hier ook rekening mee houden zodat niet iedereen hetzelfde maakt.
Waarmee we niet willen zeggen dat er NIET dezelfde producten gemaakt mogen worden.
Alleen maar om te voorkomen dat we b.v. de hele dag spareribs moeten eten. Wat een straf ;)
 
Ik kan best een dagje door op spareribs hoor :D
 
Goed idee, ik maak graag de Aziatische Ribbetjes voor mijn eerste Steven en Me!
 
Ik neem oa de DO mee om boven een knetterend houtvuurtje een stoofpotje in elkaar te flansen. Ben wel een beetje klaar met die barbeque :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan