Beef en Steak

bbq workshops

maroc

Gemarineerd
Dag BBQ vrienden

er is en er word mij gevraagd om een BBQ workshop te geven nu ben ik nieuwsgierig waar ik op moet letten om e.e.a in goede banen te gaan leiden. nu zijn er hier volgens mij wel een aantal mensen die hier ervaring mee hebben dus ik zou wel graag wat info hierover willen hebben.

vragen waar ik mee zit zijn:
- wat zal ik gaan maken
- hoeveel personen tegelijk
- wat laat ik door de mensen doen
- wat zijn de kosten p.p
- hoelang moet je er voor uittrekken
- en alles wat nog belangrijk is

nu heb ik er wel een bepaald idee over hoe ik dit moet gaan aanpakken aangezien ik wel eerder op lokatie voor mensen heb gekookt maar ik wil heel graag wat info van mensen die hier al ervaring mee hebben.

alvast bedankt voor de moeite

Marco

Zelf nog geen workshops gegeven maar al behoorlijk wat bezocht ;).

Beginnen met hoe de grill werkt, de diverse grill methodes en het veilig aansteken van de barbecue,

Wat je de mensen zelf wil laten doen ligt aan de groep. Zijn het mensen die voornamelijk voor het eten komen danveel zelf doen, anders mensen aanwijzen voor de gerechten en die zelf laten bereiden onder jou supervisie. Zorg ervoor dat de recepten duidelijk uitgeschreven zijn.

Kosten zijn wat jij in rekening brengt; eten, kolen, vervoer, benodigdheden en wat al niet meer zij.

Tijd, hooguit 5 uur.

Als je dit vaker gaat doen moet je ook denken aan HACCP certificaat en een verzekering.

Wat je kan maken is legio, maar zou zeker zalm op een plank doen. en een toetje van de bbq want dat zijn zaken die de meeste nog nooit gedaan hebben.

Frits +1. Het ligt helemaal aan de groep, zijn ze echt volledig nieuw dan is alles wat afwijkt van sate tot hamburger interessant. Zijn ze meer ervaren moet je je recepten aanpassen.

Soms is het al een eyeopener om een stuk vlees te garen met simpele kruiden en wat rookhout met een deskel op de bbq...... Iig succes, hou ons op de hoogte

Frits zei:
Als je dit vaker gaat doen moet je ook denken aan HACCP certificaat en een verzekering.
Wat je kan maken is legio, maar zou zeker zalm op een plank doen. en een toetje van de bbq want dat zijn zaken die de meeste nog nooit gedaan hebben.
Beide opmerkingen zijn juist geplaatst Frits.

Terug
Bovenaan Onderaan