BasBQ
Beef en Steak

BBq voor vakantie EN als 2e grill

pitmeister

Tondelzoeker
Berichten
5
Ik zoek een leuke bbq voor meerdere doeleinden

- vakantie bestemmingen die we met de auto doen
- als 2e grill wanneer de kamado te weinig plek heeft (heel soms)
- tafelmodel om een soort gourmet met een bbq te doen


Ik zie best veel modellen (Cobb, everdure, kleine Weber, hibachi grill?) die dit in zouden kunnen vullen, maar met geen enkele heb ik ervaring. Wat zouden jullie doen?
 
Ik zou zoals hierboven genoemd voor een WGA gaan. Kan voor alle doeleinden worden gebruikt die je opsomt. Zou dan wel echt voor een WGA gaan en niet voor een imitatie.
 
Zonder enige twijfel de WGA ;)
 
No brianer,, WGA
 
Ik denk dat je de WGA erg vaak gaat horen. Die is er in een houtskool en gas versie. Let er wel op dat je met de gas versie niet echt indirecte bereidingen kunt doen van wat ik heb gezien.
 
Had iemand al de WGA gezegd?
 
Ik stel een WGA voor. Prima afmetingen, licht in gewicht, je kunt er een hoop barbecue accessoires in kwijt, je kunt er diverse bereidingen op doen, zeker op vakanties neemt hij veel minder ruimte in de een rond model, bovendien in de aanbieding bij een bekende bouwmarkt (laatste dag geldig) goede bouwkwaliteit.En ik zal ongetwijfeld nog wel wat vergeten zijn.
 
Ik gok zo dat de wga een goede keus zou kunnen zijn !!
 
20230401_184028.jpg
 
WGA is een goede keuze, maar ik gebruik de Cobb en ben daar tevreden over ;)
 
Ik volg even dit draadje. We gaan eind juni op reis met een gehuurde camper en willen graag een BBQ meenemen. Skottel gaat in ieder geval mee.

Als de WGA in de aanbieding is hoor ik dat graag.;)
 
Je kan kiezen uit een WGA en een.....................Neem maar die WGA
 
Hou er wel rekening mee dat in warme gebieden het verboden is om met open vuur een bbq te stoken.
Ik ben veel in Frankrijk waar dit dus niet mag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan