BasBQ
Beef en Steak

Bbq tang

 

Ati

Stoker
Berichten
253
Hebben jullie een tang waar je echt goed mee kunt werken? Ik vind dat je met de meeste niet voldoende kracht kunt zetten en dat ze de neiging hebben van elkaar te glijden als je begrijpt wat ik bedoel. Welke tang gebruiken jullie en waarom bevalt deze goed of is het juist een misser?
 
Ik gebruik deze, gekocht mij Makro voor wein?gh. Minder dan 5 eu of zo. Bevalt mij echt heel goed.


39b7ac5db92e315b188e39bb70cf82c1.jpg
 
ik heb weber tangen en ook de tang zoals Dominique die liet zien, bevallen mij ook prima
 
Outdoorchef tang met QuickLock systeem. Kun je met 1 hand bedienen; dus geen schuifje over halen om m te sluiten, gewoon omhoog en omlaag bewegen
 
Hier ook de Weber tang (met schuif systeem)..., bevalt prima...
 
Hier ook weber tang. Goed stevig en mooi lang
 
R?sle tang ligt hier in de la daarvoor. Kun je 3 kilo aan Boston butt mee optillen zonder problemen
 
Welke BBQ tang van weber heeft het schuifsysteem waar hierover word gesproken
Alvast bedankt
 
dannycnl zei:
Welke BBQ tang van weber heeft het schuifsysteem waar hierover word gesproken
Alvast bedankt
Deze tang kun je bij elke intratuin of andere weber winkel kopen
 
Ik ook ! Tangetje Dominique. Ik heb er 2 maten van en ze werken prima
grote ooit gekocht bij Blokker, kleintje komt uit Australia, beetje ver om even te kopen  ;)
 
Ik heb ook zo'n soort tang maar dan met vergrendeling aan de achterkant, als je die induwt dan gaat hij open. Je kunt hem er ook aan ophangen. Heb er verschillende lengtes van, de lange gebruik ik meestal voor de BBQ.
 
Terug
Bovenaan Onderaan