BasBQ
Beef en Steak

Bbq restaurant

Marcel K

Tondelzoeker
Berichten
9
Misschien vloeken in de kerk in dit forum maar heel soms heb je geen zin om zelf te koken:giggle:. Welk bbq restaurants zijn dan een aanrader om te bezoeken en inspiratie op te doen. Ik woon zelf in Noord Holland. Heeft iemand tips?
 
Eén van de beste van Europa.
 
Klopt wat hierboven beschreven staat
Was vanmiddag effe in A’dam rustig aan gedaan. Ze zijn op 17.00 open en hadden nog een tafeltje vrij 😁

Na mijn eigen brisket avontuur, wat nog verbetering nodig heeft, word het de volgende keer een whole packer. Wat was dat lekker
 
Ik geloof je meteen, maar jammer genoeg vind ik de inrichting weinig beleving hebben als ik op de site kijk. Hoe is dat als je daar bent?

De inrichting is zoals op de site en zeker nu nog in de 1.5 mtr regeling.
De jongen die helpt maakt het ook een beleving en kan het zo vertellen dat je gelijk wilt eten. Het is een restaurantje waar je vanuit de tram in kan springen.

Ik ga zekers nog een keer zodat ik niet op de schopstoel zit. Maar dit was onze eigen keuze, er was netjes aangegeven dat de tafel vanaf 19.00 gereserveerd was
 
Ik geloof je meteen, maar jammer genoeg vind ik de inrichting weinig beleving hebben als ik op de site kijk. Hoe is dat als je daar bent?

Als je beleving wilt dan ga je naar Black Smoke. Wil de de beste barbecue in een relaxte sfeer dan ga je naar Pendergast ;)

Ik vind het wel grappig dat er een hele verwachting is tegenwoordig van hoe een BBQ restaurant moet zijn om een BBQ restaurant te mogen zijn. Ik ben in de VS in tenten geweest die in niets op een BBQ restaurant lijken, maar al bijna 100 jaar de lekkerste en meest authentieke dingen op tafel zetten.
Eigenlijk zoek je een BBQ pretpark dus? :D
 
Mocht je toch in Belgie komen kan ik je "Carcasse" aanraden is gelegen aan de kust Koksijde en is van de bekende beenhouwer/meesterslager Direndonck, vorig weekend geweest en was super lekker !!
 
Ik ben nog nooit in de VS geweest en ook niet in een BBQ restaurant. In mijn hoofd stel ik me dan inderdaad iets voor als black smoke als ik aan een BBQ restaurant denk.


Maar daarom is het ook goed dat je dit verteld, ik weet zeker dat ik bij Black Smoke en Pendergast een keer ga eten. Laatstgenoemde misschien wel als eerst. (Lekker te combineren met een pot voetbal kijken)
 
Als je beleving wilt dan ga je naar Black Smoke. Wil de de beste barbecue in een relaxte sfeer dan ga je naar Pendergast ;)

Ik vind het wel grappig dat er een hele verwachting is tegenwoordig van hoe een BBQ restaurant moet zijn om een BBQ restaurant te mogen zijn. Ik ben in de VS in tenten geweest die in niets op een BBQ restaurant lijken, maar al bijna 100 jaar de lekkerste en meest authentieke dingen op tafel zetten.
Eigenlijk zoek je een BBQ pretpark dus? :D
Idd gemiddeld BBQ restaurant in de VS heeft nog minder sfeer dan dan colonoscopie :D
Ik las was smokey goodnes aan het lezen, daarin staat ook een stukje over enkele BBQ restautants. Een voorbeeld was een restaurant waar je 3 uur in de rij staat en dan alles in piepschuim bakken krijgt geserveerd. Natuurlijk is dat ook een ervaring, maar verwacht geen gelikt restaurant concept waar je tussen het vuur zit te eten bij wijzen van spreken. Die zullen er vast wel zijn hoor, maar dat zijn waarschijnlijk niet de beste restaurants. BBQ is ook meer een restaurant waar je met je familie of met vrienden naartoe gaat, het moet dan ook betaalbaar zijn etc.

Een beetje wat mijn Amerikaanse collega's zeggen over mexicaanse taco's, de beste taco's eet je bij een smerige stinkende taco truck en niet in een chique mexicaans restaurant ;)
 
Topic is al wat ouder, maar iemand nog tips voor omgeving brabant?
Black Smoke heeft ook een vestiging in Antwerpen, da's niet zover van Brabant vandaan.

Of mocht je nog eens in Zeeuws Vlaanderen zijn dan kan ik Barsa in Sluis ook aanraden. Lekkere beef ribs hebben ze daar. De andere dingen bij de mix grill platter die ik kreeg waren ook heerlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan