Afgelopen zaterdag een klein ritje Friesland gedaan (vanuit Limburg) om een tank op te halen voor de maak van een nieuwe smoker;
Ik ben momenteel nog aan het twijfelen of ik er een reverse smoker van ga maken of niet. (graag jullie reacties)
Daarnaast ben ik op zoek naar handige tips en of idee?n voor de volgende zaken:
- Scharnieren, ik wil namelijk dat ik de kleppen (2 stuks) gewoon open kan zetten en dat deze ook, zonder probleem, open blijven staan
- Klemmen; om de kleppen als het ware af te sluiten.
- Waterbak; zou het verstandig zijn om deze in de heat diffuser te maken?
- tips voor een goede warmte-verdeling, hoeveel lucht toe- en afvoer (dikte van de wand is 3mm)
- tips voor een trailer onderstel
en alle overige op-/ aanmerkingen tips en tricks zijn allemaal welkom.
Ik wil hem met name gaan gebruiken voor grotere partijen en eventueel wedstrijden (in de toekomst)
Ik hoor graag van jullie en houd jullie op de hoogte!

Ik ben momenteel nog aan het twijfelen of ik er een reverse smoker van ga maken of niet. (graag jullie reacties)
Daarnaast ben ik op zoek naar handige tips en of idee?n voor de volgende zaken:
- Scharnieren, ik wil namelijk dat ik de kleppen (2 stuks) gewoon open kan zetten en dat deze ook, zonder probleem, open blijven staan
- Klemmen; om de kleppen als het ware af te sluiten.
- Waterbak; zou het verstandig zijn om deze in de heat diffuser te maken?
- tips voor een goede warmte-verdeling, hoeveel lucht toe- en afvoer (dikte van de wand is 3mm)
- tips voor een trailer onderstel
en alle overige op-/ aanmerkingen tips en tricks zijn allemaal welkom.
Ik wil hem met name gaan gebruiken voor grotere partijen en eventueel wedstrijden (in de toekomst)
Ik hoor graag van jullie en houd jullie op de hoogte!