Goedemiddag,
ik ben een meubel aan het schetsen( zodat een collega deze digitaal kan maken)
Nu wil ik de Weber Master Touch & de WSM samen in een meubel zetten, maar dan wel de roosters (bovenste) op gelijke hoogte.
zijn deze BBQ's er in digitale tekening? zodat ik deze kan in het meubel kan mee laten tekenen en ook de juiste hoogtes kan geven.
Ik wil een staal frame van 40x40 koker maken en dan aan de binnenzijden een lip zodat ik er aan de buitenkant Douglas tegenaan kan schroeven.
De deurtje het zelfde maar dan 25x25 koker en ook met een lip er achter voor het hout. Qua blad ben ik er nog niet uit, of beton of Douglas balken.
Zo iets dus.
dus de vraag is :
zijn er digitale bestanden van een MT en een WSM ( 57cm beide)
De hoek waar het meubel komt heeft wel een update nodig
Het meubel komt dan op de plek van de WSM & MT.
Wat ik met de oude tafel ga doen weet ik nog niet.
De MT kan natuurlijk heel makkelijk het deksel naar achter.
Hoe doe jullie dat met de WSM?, ik leg hem nu op de grond maar das niet altijd handig.
groetjes RJ
ik ben een meubel aan het schetsen( zodat een collega deze digitaal kan maken)
Nu wil ik de Weber Master Touch & de WSM samen in een meubel zetten, maar dan wel de roosters (bovenste) op gelijke hoogte.
zijn deze BBQ's er in digitale tekening? zodat ik deze kan in het meubel kan mee laten tekenen en ook de juiste hoogtes kan geven.
Ik wil een staal frame van 40x40 koker maken en dan aan de binnenzijden een lip zodat ik er aan de buitenkant Douglas tegenaan kan schroeven.
De deurtje het zelfde maar dan 25x25 koker en ook met een lip er achter voor het hout. Qua blad ben ik er nog niet uit, of beton of Douglas balken.
Zo iets dus.
dus de vraag is :
zijn er digitale bestanden van een MT en een WSM ( 57cm beide)
De hoek waar het meubel komt heeft wel een update nodig
Het meubel komt dan op de plek van de WSM & MT.
Wat ik met de oude tafel ga doen weet ik nog niet.
De MT kan natuurlijk heel makkelijk het deksel naar achter.
Hoe doe jullie dat met de WSM?, ik leg hem nu op de grond maar das niet altijd handig.
groetjes RJ