BasBQ
Beef en Steak

BBQ magazine deel 2 !!

Geweldig blad en dito gerechten. Ook te koop bij de Weber Shop in Delft B-)
 
McPeet zei:
Geweldig blad en dito gerechten. Ook te koop bij de Weber Shop in Delft B-)

Bedankt voor de tip!
 
Sander72 zei:
Genoten van het blad... is er iemand die nog een nummertje van de voorgaande editie over heeft? #durftevragen

Onlangs heb ik nr 1 bij smokey village gekocht. Wellicht heeft hij er nog meer?
 
santino zei:
McPeet zei:
Geweldig blad en dito gerechten. Ook te koop bij de Weber Shop in Delft B-)

Bedankt voor de tip!

Crap...lette niet op...heb ik het de oude versie gekocht...die had ik ook niet...maar wel een beetje jammer.....ze hadden daar ook geen idee ...nog een jammer....wel een mooie winkel.
 
Ze liggen bij de toonbank ;-)
 
Dank heren, heel attent... Fernando neemt die mee voor mij naar Delft Beer!
 
Onlangs bij Vuur&Rook meegenomen van de Tony Stone. Mooi blad met leuke recepten! A.s. vrijdag gaat de Jack Daniels bacon de smokert in.
 
El Fumarole zei:
Onlangs bij Vuur&Rook meegenomen van de Tony Stone. Mooi blad met leuke recepten! A.s. vrijdag gaat de Jack Daniels bacon de smokert in.

Krijgen we een mooie feauteau reportage van je Jeroen?
 
Lowietje72 zei:
El Fumarole zei:
Onlangs bij Vuur&Rook meegenomen van de Tony Stone. Mooi blad met leuke recepten! A.s. vrijdag gaat de Jack Daniels bacon de smokert in.

Krijgen we een mooie feauteau reportage van je Jeroen?
Zou zomaar kunnen Lourens :D
 
H? Inca Berry, op facebook reageer je niet, dus dan maar ff hier ook nog de discussie.

Die eerste bladzij bij je artikel, dat van de ABT's, dat is mijn recept, mijn tekst en mijn foto's.
Er kan wat fout zijn gegaan bij het samenstellen van het blad maar dan is het wel zo netjes als je even zegt dat dat jouw artikel niet is. En dan niet gewoon doen alsof het van jou is.
En om even aan te tonen dat het echt van mij is, dit schreef ik september 2009:

http://www.bbq-nl.com/2009/09/abts.html
 
@Noskos, Einstein hoeft toch niet aan te tonen dat e=mc2 zijn idee was :);)

Wel een forse jammer hoor als er sprake is van plagiaat. Q- plagiaat is gelukkig erg zeldzaam, maar erg sneu als hier sprake van is.

 
lijkt me ook niet teveel moeite om de bronvermelding erbij te zetten toch?
 
Heb je een link naar de fb pagina? Ik krijg hem niet gevonden...
 
Gilles zei:
Heb je een link naar de fb pagina? Ik krijg hem niet gevonden...

welke fb pagina?
 
Kom net van de Weber shop in Delft vandaan. Enige magazine wat daar word verkocht is het Fire&Food magazine. Verkoper wist van niks wel een heel aardige man trouwens en een mooie winkel. Verkocht wel verschillende sauzen en rubs....

McPeet zei:
Geweldig blad en dito gerechten. Ook te koop bij de Weber Shop in Delft B-)
 
miesder zei:
Kom net van de Weber shop in Delft vandaan. Enige magazine wat daar word verkocht is het Fire&Food magazine. Verkoper wist van niks wel een heel aardige man trouwens en een mooie winkel. Verkocht wel verschillende sauzen en rubs....

McPeet zei:
Geweldig blad en dito gerechten. Ook te koop bij de Weber Shop in Delft B-)
Ik heb nog eens goed gekeken wat ik daar heb gekocht en dat is BBQ magazine deel 1. Sorry voor de miscommunicatie
 
Terug
Bovenaan Onderaan