BasBQ
Beef en Steak

BBQ magazine deel 2 !!

 
 

inca berry

Vuurmaker
Berichten
52
Gisteren is het 2e deel van het BBQ magazine gelanceerd bij vuur & rook door de maker Henry Harzevoort.
Leuke bijeenkomst met lekker hapjes, maar vooral intresse in het opnieuw prachtig opgezette blad, met vele unieke recepten
van gerenommeerde BBQ'ers van de lage landen.
Een must have voor elke BBQ fanaat....



Deel 2 is voor mij bijzonder leuk omdat ook ik een bijdrage heb mogen leveren...natuurlijk over chili-pepers:-D





Dit magazine is te koop bij verschillende slagers in Nederland maar ook online te bestellen bij keurslagerij Harzevoort. (klik link hieronder)

http://webshop.harzevoortveenendaal.keurslager.nl/

Veel leesplezier....
 
ik had er al veel over gehoord en hoop ze vrijdag binnen te krijgen.
Bedankt voor het delen  :)
 
Het is een prachtblad en het was gister enorm gezellig. Het blad is echt een aanrader voor iedereen die van van BBQ houdt. Je merkt dat deel 1 een succes was omdat de bestellingen voor deel 2 binnen stromen :)

@inca berry weet jij hoeveel er gedrukt zijn?
 
Is er een lijst met verkoopadressen?
Of is deze ook te koop op de Tony Stone?
 
Gerard777 zei:
Het is een prachtblad en het was gister enorm gezellig. Het blad is echt een aanrader voor iedereen die van van BBQ houdt. Je merkt dat deel 1 een succes was omdat de bestellingen voor deel 2 binnen stromen :)

@inca berry weet jij hoeveel er gedrukt zijn?

Gerard als ik me niet vergis zijn er nu 5000 gedrukt.....
 
Hebbuh!! Ik ga um bestellen!
 
Danny77 zei:
Waar te koop/te bestellen ??
Op de FB pagina van barbecuemagazine staat een overzichtje van (keur)slagers waar het zaterdag op de toonbank ligt. Ook on-line bij slagerij Harzevoort en ProBBQshop
 
En? Is hij mooi? Ik schijn er ook weer in te staan :D
 
Hij is prachtig! Je staat er idd weer in en een heleboel BBQ teams, Mac's BBQ pit en andere pro's delen hun favoriete recepten. Echt een blad wat je bewaart :)
 
Mac's BBQ pit en andere pro's
:blush: wow tnx Gerard  >:D<

Het is inderdaad een prachtig magazine geworden, en niet alleen omdat ik er ook in sta. (zei hij trots  :) )
Een glossy barbecue magazine, waar de passie van de maker Henry Harzevoort vanuit straalt, vol met prachtige gerechten van eveneens prachtige barbecue collega's.

Mac
 
Geweldig mooi "glossy" blad met een schat aan heerlijke recepten. Ik heb 'm vanmorgen gehaald op de BBQ wedstrijd in Hoogeveen.
Lekker lezen met de voetjes op de bank en weer helemaal in de Q-mood komen.
 
Genoten van het blad... is er iemand die nog een nummertje van de voorgaande editie over heeft? #durftevragen
 
Terug
Bovenaan Onderaan